Kerevitaş 9 aylık ihracatını yüzde 81 artırdı

09:02 - 08.11.2021, Pazartesi

Taze dondurulmuş gıda, konserve ve margarin sektöründe faaliyet gösteren Kerevitaş, ihracatını 2021'in ilk dokuz ayında yüzde 81 oranında artırdı

Kerevitaş, 3. çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Kerevitaş, ihracatını 2021'in ilk dokuz ayında yüzde 81 oranında artırdı. Şirket, konsolide cirosunu yılın ilk dokuz aylık döneminde bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 46 artışla 3,15 milyar TL'ye yükseltti. Kerevitaş'ın Dondurulmuş Gıda ve Konserve İş Birimi'nde ciro yüzde 23,5 artışla 820 milyon TL olurken; Yağ İş Birimi'nde ise ciro yüzde 57,7 artışla 2,4 milyar TL olarak gerçekleşti.

Kerevitaş'ın dondurulmuş gıda ve konserve sektöründeki markası SuperFresh, pazara sunduğu yeni ürünlerle liderliğini güçlendirdi. İlk dokuz aylık dönemde Pizza Tost, Sandviç Ekmeği, İnce Kesim Patatesler, 4 Peynirli Taş Fırın Pizza ve Smiles Patates başta olmak üzere toplam 17 yeni ürünü tüketicilerle buluşturdu. Yine Kerevitaş çatısı altında faaliyet gösteren firması olan Besler de Bizim Yağ ve Teremyağ gibi yüksek bilinirliğine sahip markalarıyla yılın ilk dokuz ayında yüzde 64 ciro payıyla pazardaki gücünü sürdürdü.

"GÜÇLÜ MARKALARIMIZLA SEKTÖR LİDERLİĞİMİZİ SÜRDÜRECEĞİZ

Açıklamada görüşlerine yer verilen Kerevitaş CEO'su Şükrü Çin, hem yurt içi hem de yurt dışında sürdürülebilir büyümelerini devam ettirdiklerini dile getirdi.

Şirketin, Ar-Ge ve inovasyon yatırımlarını artırarak, ürün portföyünü de tüketici beklenti ve ihtiyaçlarına göre sürekli geliştirdiğini belirten Çin, "2021 yılının ilk dokuz ayında dondurulmuş gıda, konserve ve margarin pazarındaki lider konumumuzu güçlendirerek Krevitaş'ın güçlü markalarıyla tüketicilerimize yenilikçi lezzetleri sunmaya devam ettik. Yılın son çeyreğine girerken güçlü markalarımızla sektör liderliğimizi sürdüreceğiz" diye konuştu.

BİZE ULAŞIN