EG Veranda, ciro ve pazar hedeflerini büyüttü

03:58 - 13.05.2024, Pazartesi

Hollanda'da kurulan ve ürgü cam ürünleri ile kapı üretiminde faaliyet gösteren EG Veranda CEO’su Engin Güngör, “Yeni franchise modelimiz ile güçlü ortaklıklar kurarak geniş bir müşteri ağı oluşturmayı başarmış durumdayız. Bu yıl 25 milyon euroya ulaşmayı planlıyoruz. Yılın ikinci çeyreğinden itibaren hedef pazarlarımız olan BAE ve Kuzey Amerika piyasasına giriş yapacağız” diyor.

Yapılan açıklamaya göre, temelleri 2008'de Hollanda Eindhoven'da atılan EG Veranda, teras ve kış bahçeleri ağırlıklı olmak üzere sürgü cam ürünleri ve kapı - pencere üretimi de gerçekleştiren EG Veranda, hem ciro hem de pazar hedeflerini büyüttü.

Açıklamada görüşlerine yer verilen EG Veranda CEO'su Engin Güngör, depoları ve üretim tesisleri sayesinde Hollanda, Almanya, Belçika ve Avusturya'da pazarlarda lider olmak noktasında ki çalışmalarını sürdürdüklerini vurgulayarak, EG Veranda CEO'su Engin Güngör, "Yeni franchise modelimiz ile güçlü ortaklıklar kurarak geniş bir müşteri ağı oluşturmayı başarmış durumdayız. Bu yıl 25 milyon euroya ulaşmayı planlıyoruz. Yılın ikinci çeyreğinden itibaren hedef pazarlarımız olan BAE ve Kuzey Amerika piyasasına giriş yapacağız" diye konuştu.

Tam 16 yıldır alüminyum teras ve kış bahçeleri üretimi gerçekleştirdiklerini ve uzmanlaştıkları bu alanda Avrupa'nın önde gelen şirketleri arasında yer aldıklarını ve büyük bir bayi ağına sahip oldukları için ürünlerini geniş bir kitleye ulaştırabildiklerini de belirten Güngör, "Ürün yelpazemiz sadece teras ve kış bahçeleriyle sınırlı değildir. Aynı zamanda teraslarda kullanılan sürgü cam ürünleri ve kapı pencere üretimini ve güneşlik sistemlerini kendi bünyemizde gerçekleştiriyoruz. Bu ürünler, estetik tasarımlarıyla dikkat çekerken aynı zamanda dayanıklılık ve güvenlik konularında da en yüksek standartları karşılıyor" ifadelerini kullandı.

Türkiye'de de tesis kurmayı planlıyor

EG Veranda'nın kısa vadeli hedefinin, modern franchise modeli ile Avrupa genelinde en az 4 showroom ile müşterilerine daha etkin bir şekilde ulaşmak olduğunu dile Getiren Güngör şunları kaydetti:

"İlerleyen dönemde her Avrupa ülkesinde en az bir showroom açarak yerel müşterilere daha kolay erişim sağlamayı hedefliyoruz Şirketin orta vadeli planlarında da Birleşik Arap Emirlikleri'nde üretici bir firma olmak var. Bu bölgedeki pazarı titizlikle araştırıyor ve rekabet avantajlarını belirleyerek yerel iş ortaklarıyla stratejik işbirlikleri kurmayı hedefliyoruz. Bir diğer orta vadeli hedefimiz ise ABD yapılanması üzerine. Uzun vadedeyse Türkiye'de tam teşekküllü bir alüminyum ekstrüzyon fabrikası kurmak. Bu fabrika, sektörümüzde teknoloji ve Ar-Ge alanında öncü bir konumda olacak. Tesis bünyesinde kuracağımız Ar-Ge departmanıyla, sektördeki tüm paydaşlarımızla işbirliği yaparak teknolojiyi geliştirmeyi ve sektöre katkı sağlamayı amaçlıyoruz."

BİZE ULAŞIN