DİR100 / İtibar şampiyonları
INBUSINESS 18.45 iletişim Ajansı’nın iş birliği ile gerçekleştirdiği Dijital İtibar Raporu (DİR100) ile 16.5 milyondan fazla veri analiz edilerek Türkiye’de bir ilke imza attı. DİR100 Listesi’ne giren şirketler ile birlikte 20 sektörün şampiyonlarının dijital serüvenini ve günümüzde kalıcı itibar yönetimine ilişkin stratejileri bulacağınız araştırmamızı ilgiyle okuyacaksınız.
INBUSINESS 18.45 iletişim Ajansı'nın iş birliği ile gerçekleştirdiği Dijital İtibar Raporu (DİR100) ile 16.5 milyondan fazla veri analiz edilerek Türkiye'de bir ilke imza attı. DİR100 Listesi'ne giren şirketler ile birlikte 20 sektörün şampiyonlarının dijital serüvenini ve günümüzde kalıcı itibar yönetimine ilişkin stratejileri bulacağınız araştırmamızı ilgiyle okuyacaksınız.
SANİYELER İÇİNDE KAZANMAK YA DA KAYBETMEK
Dijitalleşme her anlamda şirketlere meydan okuyan bir süreç. Bundan 100 yıl önce 'insanların güvenini kaybetmektense para kaybetmeyi tercih ederim' diyen Robert Bosch (ünlü Alman markası Bosch'un kurucusu) bugün yaşasaydı itibar yönetimi ile ilgili ne düşünürdü, bilmek imkansız. Zira saniyeler içinde onlarca yıllık emeğin yerle bir olduğu ya da yeni yetme bir girişimcinin yarım saat içinde göklere çıkarıldığı bir dönemde yaşıyoruz. İşte tam da bu nedenle teknolojinin sayısız nimetlerinden yararlanan günümüz şirketleri bunun keyfini sürerken diğer yanda bir anda milyonlara yayılabilen olumsuz mesajları yönetmek gibi bir külfet üstlenmek zorundalar. Dijital itibarın her şey olduğu bu ortamda İtibar Şampiyonları tam listemiz INBUSINESS Haziran sayımızda…