Lineadecor, bu yıl dört yurtdışı pazara daha giriş yapacak
Yurtdışında toplam 24 satış noktası bulunan mutfak mobilyası üreticisi Lineadecor. bu yıl Hollanda, Romanya, Kenya ve Katar olmak üzere dört pazara daha giriş yapacağını duyurdu.
Yurtdışında ABD, Suudi Arabistan, Pakistan, KKTC, Azerbaycan, Irak, Burkina Faso, Almanya ve İngiltere'de toplam 24 satış noktası bulunan mutfak mobilyası üreticisi Lineadecor hedef büyüttü.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, geçen yıl üretiminin yüzde 35'ini ihraç ederek, ihracatını bir önceki yıla göre adetsel bazda yüzde 74 oranında arttıran firma, bu yıl Hollanda, Romanya, Kenya ve Katar olmak üzere dört pazara daha giriş yapacak.
Bu yıl yeni girecekleri pazarlarla birlikte ihracatta 2021 yılına göre yüzde 25 oranında artış gerçekleştirmeyi planladıklarını belirten Lineadecor Genel Müdürü Zeynep Ecemiş, yeni girecekleri pazarların mutfak mobilyası sektörü açısından potansiyellerinin yüksek olduğunu söyledi.
Bu dört ülkede bayilik yoluyla mağaza açmayı planladıklarını vurgulayan Ecemiş, "2022 yılında Türkiye'nin ihracatını artırmak, Lineadecor markasının kalite ve gustosunun mümkün olduğunca fazla coğrafyada tanınmasını sağlamak hedeflerimiz arasında. Katar'da hali hazırda proje bazlı işler yapıyoruz. Fakat yılsonu kadar Doha'da bir mağaza açmayı da planlıyoruz. Afrika pazarında da büyüme hedefimiz var. Kenya'da öncelikle proje bazlı işler gerçekleştireceğiz" dedi.
ABD'DE İKİ MAĞAZA AÇACAK
Söz konusu bu ülkelerin yanı sıra ABD'de de yeni mağazalar açacaklarını ifade eden Ecemiş, "ABD'de 2017 yılında Lineadecor USA LLC ismiyle şirket kurduk ve New York'ta bir showroom açtık. Fakat bu pazara çok daha önceden beri ihracat yapıyoruz. ABD'de şu anda 3 mağazamız var. Bunlar New York Manhattan, Milwaukee Wiskonsin ve Florida eyaletinin Sarasota şehrinde. ABD pazarındaki varlığımızı kuzey doğu bölgesinde New York ve çevresinden; Batı ve Güney Doğu eyaletlerine yönelik genişletmeyi hedefliyoruz. Bu hedef çerçevesinde öncelikli olarak California, Illinois ve Florida eyaletlerinde yeni satış noktaları açmayı hedefliyoruz" dedi.
2021 yılında toplam satışları bir önceki yıla göre yüzde 23 oranında artış ile kapattıklarını belirten Ecemiş, "2022 yılında ise toplam satışlarımızı yüzde 17 oranında artırmayı hedeflemekteyiz" diye konuştu.