Enerjisa Enerji'den 'Eşit Erişim' uygulaması
Enerjisa Enerji, İstanbul, Ankara, Adana, Mersin ve Gaziantep'te toplam 11 farklı lokasyonda ‘Eşit Erişim’ uygulamasını hayata geçirdiğini duyurdu.
Elektrik dağıtım, perakende satış ve müşteri çözümleri şirketi Enerjisa Enerji, İstanbul, Ankara, Adana, Mersin ve Gaziantep'te toplam 11 farklı lokasyonda 'Eşit Erişim' uygulamasını hayata geçirdiğini duyurdu. Kişilerin hayatını kolaylaştırmayı hedefleyen şirket, müşteri hizmetlerindeki uygulamalara erişebilmesini amaçladığı tüm engelli bireylerin, işlemlerini öncelikli ve hızlı gerçekleştirilmesi için çeşitli kolaylıklar sağlayacak.
Şirket açıklamasına göre, 'Herkes İçin Eşit Erişim' hedefiyle çalışan şirket, engelli bireyler için yaptığı uygulamalarla, merkezlerdeki fiziki koşulları ve sunulan hizmetleri daha erişilebilir kılarak, tüm işlemlerini kolayca gerçekleştirmelerini hedefliyor.
Müşteri hizmetleri merkezlerinde, fiziksel engeli olanlar için engelli rampası, acil çağrı butonu, tekerlekli sandalyelere özel alanlar; işitme engelliler için işaret diliyle hizmet veren müşteri temsilcileri bulunuyor. Görme engeli ve yetersizliği olan bireyler için ise müşteri hizmetleri merkezlerinde yer kabartmaları ile kontrastlı boyalar kullanılırken Blindlook platformundan sesli simülasyon hizmeti sunulacak. Öte yandan tüm fatura ve sözleşmeler de yine görme engeli ve yetersizliği olan müşteriler için Braille alfabesiyle hazırlanıp, çağrı merkezi aracılığıyla sesli fatura okuma hizmeti veriliyor.
"TÜM İŞLEMLERİMİZDE HERKES İÇİN EŞİT ERİŞİM SAĞLIYORUZ"
Açıklamada görüşlerine yer verilen Enerjisa Perakende Satış Şirketleri Genel Müdürü Ersin Esentürk, "Enerjisa Enerji olarak engelli bireylerin hayatın her alanında katılımcı olmaları için üzerimize düşen görevin farkındayız" dedi.
Esentirk, "Bu bilinçle hayata geçirdiğimiz 'Eşit Erişim' uygulamalarımız sektörümüze örnek olacaktır. İstanbul, Ankara, Adana, Mersin ve Gaziantep'te toplam 11 farklı lokasyondaki müşteri hizmetleri merkezimizde başlayan 'Eşit Erişim' uygulamaları ile engelli müşterilerimiz tüm işlemlerini öncelikli ve hızlı olarak gerçekleştirebilecekler. Müşteri hizmetleri merkezlerimizdeki engelsiz alanlar, işaret dili bilen müşteri temsilcilerimiz, dijital kanallarımızdaki sesli simülasyon uygulamalarımız, Braille alfabesi ile hazırlanmış sözleşme ve faturalarımıza ek olarak çağrı merkezimiz aracılığıyla sesli fatura okuma, gibi pek çok iyileştirmeyle engelli müşterilerimizin tüm hizmetlerimize eşit erişimini hedefliyoruz" diye konuştu.
"HERKESE DAHA İYİ BİR GELECEK SUNMAK İÇİN ÇALIŞIYORUZ"
Enerjisa Enerji Kurumsal Yetkinlikler ve Sürdürülebilirlik Bölüm Başkanı Ebru Taşcıoğlu ise uygulamanın kendileri için önemine değinerek "Enerjisa Enerji olarak etki odaklı sürdürülebilirlik anlayışı ile kapsayıcılık, çeşitlilik ve eşitlik ilkeleri doğrultusunda hareket ediyoruz. Kurum içindeki çalışmalarımıza ek olarak kurum dışındaki engelli bireylerin hayatlarını kolaylaştırmayı amaçladığımız Eşit Erişim uygulamaları bizim için çok değerli. Toplum için etki yarattığımız projeyle 'Herkes İçin Eşit Erişim' diyor, engelli bireylerin hayatlarındaki zorluklar karşısında onlara destek olmaktan mutluluk duyuyoruz" diye konuştu.