Cep'te sigortacılık!
Yeni dijital platformu Aksigorta Mobil uygulamasını hizmete sunan Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen,"Bu uygulama ile sigortalıların ürün ve hizmetlerimize hızlı ve kolay bir şekilde erişimini sağlamayı hedefliyoruz" dedi.
Ayfer Arslan / INBUSINESS
Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, yeni nesil sigortacılık vizyonunu bir sonraki adıma taşıyacak dijitalleşme projesini hayata geçirdi. Grup şirketlerinden SabancıDx ile birlikte geliştirilen yeni dijital platform Aksigorta Mobil uygulaması, sigortalılara banka, broker ve acente gibi dağıtım kanalları ile entegre olacak dijital hizmet noktası sunuyor.
Aksigorta'nın yeni dijital platformu; Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, Genel Müdür Yardımcıları Metin Demirel ve Esra Öge'nin katılımıyla online olarak düzenlenen basın toplantısı ile tanıtıldı. Aksigorta olarak uzun yıllardır gerçekleştirilen teknoloji yatırımları ile dijitalleşmeyi adeta sahiplendiklerini anlatan Uğur Gülen, "Müşteriler sigorta ürün teminatları, poliçeleri ya da iş süreçleri noktasında zaman zaman kafa karışıklığı yaşayabiliyor. Aksigorta olarak daha anlaşılabilir olmak adına ürün ve hizmetlerimizi sadeleştiriyor, iş süreçlerimizi şeffaflaştırıyoruz. Bunun yanı sıra sigorta süreçlerinin kolaylaşabilmesi adına yeni nesil ileri teknoloji ve veri ile sunduğumuz hizmetleri devamlı geliştiriyoruz. Müşterilerimizin bugün ve gelecekte karşılaşabilecekleri risklerde ortaya çıkabilecek ihtiyaçlarına yönelik ürün ve hizmetler sunuyoruz. Yeni uygulamamız sayesinde kullanıcılar müşterimiz olsun veya olmasın cep telefonları aracılığıyla hem sigortacılık ürünlerine hızlı bir şekilde erişebilecek hem de risklerini yönetebilecek.'' dedi.
TÜM RİSKLER TEK ADRESTEN YÖNETİLECEK
Aksigorta Genel Müdür Yardımcısı Esra Öge de mobil uygulamanın detayları hakkında bilgi verdi:
"Amacımız; başlarına bir şey gelmeden de müşterilerimizin yanında olmak. Müşterilerimiz uygulamamız aracılığıyla risklerini tek bir adresten takip edebilecek. Bunun için başka şirketlerdeki poliçelerini de uygulamaya ekleyebilmelerini ve buradan poliçelerinin takibini yapabilmelerini sağladık. Her durumda müşterilerimize yoldaşlık edebilmek için hasar danışmanlarımızı görünür kıldık ve erişilebilirliği artırdık. Müşterilerimize çoklu kanal özgürlüğü sunarak ister acentelerimizden ister dijital kanallardan bizlere ulaşabilecekleri bir alan oluşturduk. Karmaşık poliçe dünyasını müşteri odaklı bir bakış açısıyla yeniden tasarlayarak ekranlara yansıttık. Hasar anının ötesinde sigortacılığın sunduğu avantajlar ve artı değerleri görünür kılan bir platform yapısı tasarladık. "
ADA İLE 4 MİLYON İŞLEM GERÇEKLEŞTİ
Aksigorta Genel Müdür Yardımcısı Metin Demirel de dijitalleşmede sektörün öncüsü konumunda olduklarını vurgulayarak şunları söyledi: "Robotik otomasyon süreçleri ve yapay zekalı dijital asistanların katılımıyla sigorta sektörünün büyük dönüşümünde ilk adımları atmamızın ardından bu alanda Türkiye'de ilkleri hayata geçirdiğimiz pek çok hizmet ve uygulama hayata geçirdik. Tüm iş süreçlerimize adapte ettiğimiz ve yılda 4 milyon başarılı işlem gerçekleştirdiğimiz ADA (Aksigorta Dijital Asistan), yapay zekâ ile risk fiyatlandırma, akıllı kasko, telekomünikasyon sigortacılığı gibi pek çok ilki sektöre kazandırmış olmaktan gurur duyuyoruz. Dijitalleşme konusunda elde ettiğimiz bilgi birikimi ve deneyimle müşteri memnuniyetini çok daha üst sıralara taşımayı hedeflediğimiz Aksigorta Mobil Uygulaması ile sigortalılara çok daha kompakt bir sigortacılık hizmeti sunacağız.''