Anadolubank'tan dijitalleşme hamlesi
Anadolubank, 2020 yılında başladığı dijital dönüşüm stratejisi doğrultusunda önemli adımlar atmayı sürdürüyor.
Bankadan yapılan açıklamada, yenilenen İnternet Şube'nin kullanıcı dostu ve yalın tasarımıyla müşterilerine kolay, hızlı ve güvenli bir bankacılık deneyimi sunmayı amaçladığı bildirildi. İnternet Şube; mobil uyumlu yapısı, kullanıcılara sahip oldukları ürün ve hizmetlerle ilgili özet bir bilgi verme imkanı sağlayan kişiselleştirilmiş yeni ana sayfası, Fırsatlar Menüsü, FAST ve KOLAS gibi yepyeni fonksiyonlarla müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor.
Müşterilerine dijital deneyimlerinde "Tek Kullanıcı Deneyimi & Tek Tasarım" sunmayı hedefleyen Anadolubank, İnternet Şube'den sonra web sitesini de yeniledi. Banka, yenilenen web sitesiyle de müşterilerin bankacılık işlemlerine çok daha hızlı ve kolay bir şekilde ulaşmalarını hedefliyor.
'DİJİTALDEN MÜŞTERİ KAZANIMI BAŞLADI
Dijital kanallarını yenileyen Anadolubank, bir yandan da bu kanallar üzerinden müşteri kazanımına başladığını duyurdu. 'Dijitalden Müşteri Kazanımı', günlük vadeli mevduat ürünü olan ve dijitale özel faiz oranı ile dikkat çeken 'Renkli Hesap' üzerinden gerçekleştiriliyor. Renkli Hesap, vadesiz mevduatın rahatlığı ile vadeli mevduatın faiz getirisini birleştirirken, müşterilerinin her güne kazançlı başlamalarını sağlıyor. Dijital kanallardan açıldığında 90 gün süren sabit Hoş Geldin faiz oranları sunan Renkli Hesap; TL, USD, EUR, GBP, XAU ve CHF döviz cinsinden birikim fırsatıyla da öne çıkıyor.
Anadolubank müşterileri; Renkli Hesap'tan diledikleri zaman, ihtiyaç duydukları oranda para çekme ve yatırma işlemleri gerçekleştirebiliyor. Ayrıca, para çekme ve yatırma işlemleri sonrasında, vade bozulmadan hesaplarında kalan tutar üzerinden birikimlerine faiz kazandırmaya devam edebiliyor.
Anadolubank'ın yaşadığı dijital dönüşümü değerlendiren Anadolubank Dijital Bankacılık Departmanı Bölüm Başkanı Burcu Ertaner Şenay, 2020 yılında salgın sürecinin de etkisiyle dijitalleşmenin, küresel boyutta oldukça önem kazandığını hatırlattı.
Anadolubank'ta da sürecin etkileri hissedilirken, dijital kanallardaki kullanıcı ve giriş sayılarının, salgın öncesi döneme göre yüzde 24 artış gösterdiğini bildiren Şenay şöyle devam etti:
"Yine aynı dönemde Anadolubank Mobil'den gerçekleştirilen işlem adetleri yüzde 58 arttı. İşlem hacimleri açısından incelendiğinde ise Anadolubank Mobil kanalında salgın öncesi döneme kıyasla yüzde 46, İnternet Şube kanalında ise yine aynı dönemde yüzde 62'lik artış görüldü. 2021 yılında da gerçekleştirdiğimiz dijital dönüşümün payıyla beraber bu rakamların artış göstermesini bekliyoruz."