Salgın, değişimin mümkün olduğunu gösterdi

07.11.2020
Dünya altı milyardan fazla nüfusu beslemek ve daha insanca yaşamalarını hedeflemek zorunda.

Ünlü tenör Andrea Bocelli'nin, 28 Mayıs'ta, salgının en karanlık günlerinden birinde, Milano'daki Duomo Katedrali'nde ilahiler okuduktan sonra, katedralin dışına çıkıp 'Amazing Grace'i söylemesi 2020'nin tarihi anlarından biriydi. "Bir zamanlar kördüm artık görüyorum" diyor şarkının sözlerinin bir yerinde "Kaybolmuştum, bulundum."

Youtube'dan canlı yayınlanan konser bugüne kadar 41 milyondan fazla izlendi. "Music For Hope" yani "Umut İçin Müzik", aylardır evlerine kapanmak zorunda kalan insanları birbirine bağlıyordu. Salgın, insanoğlunun koşullara ne kadar hızlı adapte olabildiğini, insanların hayatlarını ve iş yapış biçimlerini ne kadar hızlı değiştirebildiğini ve en önemlisi değişimin mümkün olduğunu gösterdi. Ve tabi hayatın ne kadar kırılgan olduğunu da… "Bu salgın muhtemelen sonuncu olmayacak ve önlem almazsak sırada bekleyen başka felaketler var. Bu süreç bizlere, insanlığın dünya üzerindeki yaşamının ne kadar hassas bir dengede olduğunu ve doğanın gücüne karşı ne kadar kırılgan olduğumuzu sert bir şekilde hatırlattı" diyor Sabancı Holding CEO'su Cenk Alper.

İklim değişimi ve kuraklık, gezegenin kaynaklarının hızla yok edilmesi, yoksulluk ve açlık, fırsat eşitliğinin olmaması, eğitim ve sağlık hizmetlerine erişimi olmayan yüzlerce milyon insan…

Dünya altı milyardan fazla nüfusu beslemek ve daha insanca yaşamalarını hedeflemek zorunda.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.