5 kıtadan 30 bin hazır giyim alıcısı İstanbul’a geliyor!

23.01.2023
İHKİB Başkan Yardımcısı Mustafa Paşahan, İstanbul Hazır Giyim ve Moda Fuarı için, Cumhuriyetin kuruluşunun 100’üncü yıldönümünde 100 bin metrekare alanda fuar düzenleme sözünü yerine getireceklerini vurguladı. Paşahan, “Kadın, erkek ve çocuk giyimden iç giyime, gelinlik ve abiyeden deri, kürk konfeksiyona kadar tüm ürün gruplarını tek çatı altında topladık. IFCO’da 100’ü aşkın ülkeden alıcıları ihracatçılarımızla buluşturacağız” dedi.

İstanbul Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (İHKİB) tarafından 8-11 Şubat tarihleri arasında üçüncüsü düzenlenecek İstanbul Hazır Giyim ve Moda Fuarı (IFCO) için geri sayım sürüyor. IFCO için 5 kıtadan 5 bini nitelikli alıcı 30 bin ziyaretçi İstanbul'a gelecek.

İHKİB Başkan Yardımcısı Mustafa Paşahan, bir yıl önce 50 bin metre kare alanda ilki gerçekleşen fuarı çok kısa bir sürede tüm dünyanın izlediği hazır giyim ve moda fuarına dönüştürdüklerini vurguladı. IFCO'nun ilkini hayata geçirirken Cumhuriyetin kuruluşunun 100'üncü yıldönümünde 100 bin metrekare alanda fuar düzenleme hedefini sektörle paylaştıklarını belirten Paşahan, şunları söyledi:

IFCO, 100 BİN METREKARE İLE AVRUPA'NIN EN BÜYÜK HAZIR GİYİM VE MODA FUARI

"Birliklerimizle, sektörel derneklerimizle omuz omuza verdik ve o sözümüzü yerine getirdik. 600'ü aşkın firmamızla 100 bin metrekare alanda Avrupa'nın en büyük hazır giyim ve moda fuarını açacağız. Kadın, erkek ve çocuk giyimden iç giyime, gelinlik ve abiyeden deri, kürk konfeksiyona kadar tüm ürün gruplarını tek çatı altında topladık. IFCO'nun uluslararası fuar takvimine alınmasını sağladık.

8-11 Şubat tarihleri arasında İstanbul'u küresel moda endüstrisinin buluşma noktası haline getireceğiz. Amerika'dan Avustralya'ya, Avrupa'dan Afrika'ya 5 kıtadan alıcılar IFCO için İstanbul'a gelecek. 100'ü aşkın ülkeden ziyaretçilerimiz olacak. Fuarımızı 5 bini nitelikli alıcı olmak üzere yaklaşık 30 bin alıcının ziyaret etmesini bekliyoruz. IFCO'da bu kez ziyaretçilerimize çok daha zengin bir içerik sunacağız. Fuarımızda ilk kez 'The Core', 'markalar' ve 'sourcing' alanları oluşturduk. Bu alanlarda tasarımcılarımızı ve organize perakende markalarımızı ziyaretçilerle buluşturacağız."

Mustafa Paşahan, trend alanınında dijital dönüşüm ve sürdürülebilirlikle ilgili deneyimi bir araya getireceklerini, defilelerin yanı sıra seminer ve atölye çalışmaları ile ziyaretçilere zengin bir içerik sunacaklarını sözlerine ekledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.