Bambi Yatak, 600. mağazasını MODOKO’da açtı

31.03.2022
Bambi Yatak, 600. mağazasını Modoko’da açtı. Yıl sonu mağaza hedefini 700, 2023 hedefini 800 olarak revize eden şirket, 2023 yılında yurt dışındaki mağaza sayısını da 300’e ulaştırmayı amaçlıyor.

2021 yılında yüzde 40 büyüyen Bambi Yatak, Türkiye'deki mağaza yatırımlarına devam ediyor.

Bambi Yatak'tan yapılan açıklamaya göre, yılın ilk çeyreğinde 600. mağazasını MODOKO'da açan şirket, yurt içi ve yurt dışı mağaza yatırımlarını hızlandırmayı planlıyor.

2022 yılında yüzde 40 büyüme hedefleyen ve bu büyüme hedefi doğrultusunda yeni ürün ve mağaza yatırımlarına odaklanan şirket, Türkiye'de özellikle İç Anadolu, Güneydoğu Anadolu ve Doğu Anadolu bölgelerindeki mağaza yatırımlarını artıracak. 2022'yi 700 mağaza ile kapatmayı öngören şirket, 2023'te yurt içi mağaza sayısını 800'e, yurt dışı mağaza sayısını da 300'e ulaştırmayı amaçlıyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Bambi Yatak Yönetim Kurulu Üyesi Emre Gökmen, 2021 yılını yüzde 40 büyüme ile kapattıklarını belirterek, "600. mağazamızın temellerini 2021 yılında yakaladığımız başarıyla attık. İnsan kaynağımızı 420'den bine taşıdık. Türkiye genelinde 10 adet bölge deposu açtık. AR-GE ve ÜR-GE yatırımlarımıza devam ettik. Hikayesi olan birçok yeni ürünü sektöre kazandırdık. 600. mağazamız, 2022 yıl sonu ve 2023'ün yanı sıra gelecek hedeflerimiz adına da ayrı bir dönüm noktası oldu." açıklamasında bulundu.

Yeni hedeflere yöneldiklerini vurgulayan Gökmen, "2022 ve 2023 hedeflerimizi yeniden belirledik. 2022 yıl sonu yurt içi mağaza hedefimizi 700, 2023 yılı hedefimizi de 800 olacak şekilde revize ettik. 600. mağazamız sadece yurt içi değil yurt dışı yapılanmamız adına da önemli bir kilometre taşı olacak.

Bugün dünyanın 20 noktasında 200 mağazamız ile hizmet veriyoruz. Ülkemizde bulunan mağazalarımızdan aldığımız gücü ve bilgi birikimini yurt dışındaki mağaza yapılanmamızı güçlendirmek için kullanacağız ve 2023 yılında yurt dışındaki mağaza sayımızı 300'e taşıyacağız." ifadelerini kullandı.

"SEKTÖRDE MAĞAZALAŞMA ANLAMINDA REKABETİ DE TETİKLİYORUZ"

Sektörde mağazalaşma anlamında rekabeti de tekitlediklerini dile getiren Gökmen, şu değerlendirmelerde bulundu:

"Ulaştığımız mağaza sayısı bizim için bir rakamdan çok öte anlamlar taşıyor. Türkiye'nin 81 ilindeki ve yurt dışındaki mağazalarımız ile insanlara kaliteli ve hikayesi olan ürünlere ulaşma ve bu ürünleri seçme imkanı veriyoruz. Ülkemizin istihdamına katkıda bulunuyoruz. Bugün fabrikamız ve mağazalarımızla birlikte yaklaşık 3 bin kişiye istihdam sağlıyoruz.

Aynı şekilde, ülkemizin en önemli döviz girdi kalemi olan ihracata katkıda bulunuyoruz. Bambi olarak bugün üretimde ve ihracata sektörümüzde ilk üç arasında yer alıyoruz. Üretimimizin yüzde 15'ini ihraç ediyor, yüzde 85'ini iç pazarda satıyoruz. Yatırımlarımız, AR-GE, ÜR-GE, sektördeki deneyimimiz ve ulaştığımız nokta sayısıyla da ayrıca sektörde mağazalaşma anlamında da rekabeti tetikliyoruz. Bu da yine sektörü hem ürün hem kullanıcı deneyimi açısından ileri taşıyor. 2022'de özellikle İç Anadolu, Güneydoğu Anadolu ve Doğu Anadolu bölgelerine fokuslanarak bu bölgelerde kullanıcılara farklı bir deneyim sunacağız."

MODOKO'da, Hülya Avşar'ın katılımıyla açılan 600. mağaza insan ve araç trafiğinin en yoğun olduğu noktada yer alırken kendine özgü konseptiyle de bölgedeki diğer mağazalardan kolayca ayrışıyor.

Onlarca ürünün sergileneceği mağaza yaratacağı istihdamla da bölgesinde öne çıkıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.