Orka, yurt dışı mağaza yatırımlarında gaza bastı

13.08.2024
Hazır giyim perakendesi sektöründeki markalarıyla bu yılın ilk yarısında yurt dışında 10 yeni mağaza açılışı gerçekleştiren Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, "Yılın kalan yarısında ABD'de Damat Tween, Polonya'da üç D'S damat, Irak'ta Damat Tween ve Romanya'ya da D'S damat olmak üzere toplamda altı yeni mağaza daha açacağız" açıklamasında bulundu.

Orka Holding, 2024'te yurt dışında 10 yeni mağaza açılışı gerçekleştirdiğini açıkladı.

Holdingden yapılan açıklamaya göre, Orka Holding, 2024'te de global büyümesini kararlıkla sürdürüyor. Holding, bu yılın ocak-temmuz döneminde Damat Tween markasıyla Azerbaycan ve Özbekistan'da birer, D'S damat markasıyla İtalya, Polonya ve Romanya'da ikişer, Hollanda ve Dubai'de de birer olmak üzere toplam 10 yeni mağaza açtı.

Dünya çapında 400'ün üzerinde mağazaya sahip grup, yılın kalan yarısında aralarında Amerika Birleşik Devletleri'nin de olduğu dört ülkede toplam altı yeni mağaza daha açacak.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, sürdürülebilirlik felsefesi ve döngüsel moda odaklı ilerleyen iş süreçlerini üretken yapay zeka, sanal evren ve süper uygulamalar gibi stratejik teknoloji trendleri ile bütünleştirmenin çok ciddi uzmanlık gerektiren bir iş olduğunu belirtti.

Geçen haziranda İtalya'da "Avrupa Genel Merkezi" ve "Global Showroom" olan Orka Global'in açılışını yaptıklarını aktaran Orakçıoğlu, Bologna'da eş zamanlı açılışını yaptıkları iki önemli yatırımları Orka Global ve Avrupa Lojistik Merkezlerinin, lüks erkek giyimdeki köklü mirasıyla zirvede yer alan İtalyan moda endüstrisinde de büyük heyecan yarattığını aktardı.

Orakçıoğlu, "Damat Tween ve D'S damat markalarımızın en iyi kalite işçiliği ve benzersiz tasarımları büyük bir övgüyle karşılandı. Bu bizim için çok büyük bir gurur. İtalya'da yatırımlarınızla da kalıcı hale gelmek, dünya erkek modasında liderliğimizi pekiştirecek çok güçlü bir adım. Aynı zamanda İtalya'nın moda mirasında olumlu katkı yaratacak ve karşılıklı kültürel bağlarımızı da güçlendirecektir." ifadelerini kullandı.

"İlk günden itibaren yoğun bir ilgi söz konusu"

Bu yıl Hollanda pazarına ilk kez giriş yaptıklarını vurgulayan Orakçıoğlu, Hollanda'nın, dünyada sürdürülebilirlik talebinin en yüksek olduğu ülkelerden biri olduğuna işaret etti.

Orakçıoğlu, Hollanda'nın, yaratıcı tasarım ve inovasyon konusunda da çok güçlü bir itibara sahip olduğuna dikkati çekerek, sözlerini şöyle tamamladı:

"Ürünlerinizden pazarlama stratejilerinize kadar her adımı oradaki müşterilerin tercihlerine uygun hale getirmeniz gerekiyor. Dolayısıyla bu ülkede yer almak bir moda markası için çok önemli bir başarı demek. Başkent Amsterdam'da açtığımız D'S damat mağazamıza ilk günden itibaren yoğun bir ilgi söz konusu. Bu anlamda önemli bir aşamayı daha geride bıraktık. Yılın kalan yarısında ABD'de Damat Tween, Polonya'da üç D'S damat, Irak'ta Damat Tween ve Romanya'ya da D'S damat olmak üzere toplamda altı yeni mağaza daha açacağız."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.