LC Waikiki'nin 60’ıncı ülkesi Venezuela oldu

18.09.2023
LC Waikiki, 4 kıtaya yayılan mağazalarına bir yenisini daha ekledi. Venezuela’da açılan yeni mağaza ile LC Waikiki’nin hizmet verdiği ülke sayısı toplam 60’a, şehir sayısı ise 384’e ulaştı.

LC Waikiki Venezuela'da ilk mağazasını açtı.

Şirket açıklamasına göre, Türkiye'nin global moda perakende markası LC Waikiki, yeni yatırımlarla Amerika kıtasında derinleşmeye devam ediyor. Daha önce Peru ve Ekvador'da açtığı mağazalar ile Güney Amerika pazarına giren ilk Türk markası unvanını kazanan LC Waikiki, bu kez Caracas şehrinde açtığı yeni mağaza ile 60'ıncı ülkesine giriş yaparak Venezuela pazarına dahil oldu.

Kısa süre önce Panama'da bir mağaza açarak Orta Amerika'ya da adım atan LC Waikiki böylelikle Latin Amerika'daki mağaza sayısını dörde, Güney Amerika'da ise üçe çıkardı.

Başkent Caracas'ın önemli alışveriş noktalarından Sambil Caracas Alışveriş Merkezi'nde açılan yeni LC Waikiki mağazası, geniş alışveriş alanı ve modern dekorasyonuyla bölge halkının beğenileri doğrultusunda tasarlanan zengin bir ürün yelpazesi sunuyor. Önümüzdeki dönemde Güney Amerika'da yeni adımlar atmayı planlayan LC Waikiki, dünya çapında 4 kıtada 60 ülkeye, 384 şehre ve 1300'ü aşkın mağazaya ulaşmış durumda.

Moda dünyasında uygun fiyat ve kaliteyi bir araya getiren LC Waikiki, 23 ülkede pazar lideri konumunda. LC Waikiki, 2023 sonuna kadar 5 yeni ülkeye daha girerek faaliyet gösterdiği ülke sayısını 65'e çıkarmayı planlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.