Öztoklar Tekstil'in hedefinde ABD pazarı var
Üretiminin yüzde 60'ını ihraç eden Öztoklar Tekstil, plaj giyim markası olan Lapieno'nun, Arap ülkeleri ve Avrupa'daki etkinliğini önümüzdeki dönemde ABD de sağlamayı hedefliyor.
Her yıl 300 yeni model çıkardıklarını ve yıllık 1 milyon adetlik üretim gerçekleştirdiklerini söyleyen Öztoklar Tekstil Yönetim Kurulu Üyesi Kerem Tok " Geçen yıl 400 milyon TL yi bulan ciromuzu arttırmayı planlıyoruz diyor.
Tekstil sektörüne 1974 yılında triko üretimi ile başladıklarını, 2000 yılında ise mayo sektörü ile yollarına devam ettiklerini söyleyen Öztoklar Tekstil Yönetim Kurulu Üyesi Kerem Tok, "Üretimimizin yüzde 60'ını ihraç ediyoruz. Koleksiyon hazırlanırken Lapieno kadınının isteklerini ön planda tutarak global plaj ürünleri yaratıyoruz. Bu sebeple Arap ülkeleri ve Avrupa'da olan etkinliğimizi ABD ye de taşımak istiyoruz. Geçen yıl 400 milyon TL'yi bulan ciromuzu arttırmayı planlıyoruz" diyor.
Yıllık 1 milyon adetlik üretim
Şirket her yıl özenle tasarladığı koleksiyonunda kadın mayo, bikiniler ile birlikte pareoları da tüketiciler ile buluşturuyor. Plaj stiline özen gösteren erkekler için de her yıl genişlettiği desen tasarımları ile şortlar üretiyor. Ürünlerinin teknik olarak UV sertifikalı güneş korumasına sahip, su itme özellikli apreli kumaşlardan üretildiğine dikkat çeken Tok, "Her yıl 300 yeni model çıkarıyoruz. Tasarım ve işçiliğin özgün bileşiminden doğan Lapieno, kültürel ve çevresel yatkınlığının bir paçası olarak her zaman göz önünde bulundurduğu estetiği ve konforu tasarımlarına yansıtmayı başarıyor. 400 kişilik ekibimiz ile yıllık 1 milyon adetlik üretim hacmimizi iç piyasa ve dış piyasada devam ettiriyoruz. Var olan ihracat hacmimizi ABD pazarı ile daha da üst seviyeye çıkarmayı hedefliyoruz. Bu sebeple ilk olarak ağustos ayında, Las Vegas'ta yapılacak olan fuarda yerimizi alacağız" diye anlatıyor.
Online satış noktalarında
Lapieno'nun birçok ilde satış noktası bulunuyor. Ayrıca Lapieno ürünlerine online olarak kendi resmi internet sitesinin yanı sıra e-ticaret kanalındaki pazaryerinden de ulaşılabiliyor. Tok, önümüzdeki dönemde üretim hacimlerini arttırıp, global anlamda geniş satış ağına ulaşmayı ve bunu destekleyecek yatırımlar yapmayı hedeflediklerinden de bahsediyor.