Eren Çamurdan: Büyük Dönüşüm Devam Ediyor
Eren Çamurdan / Boyner Büyük Mağazacılık - CEO
Biz Boyner'de uzun yıllardır fiziksel ve dijital tüm ka- nallarımızda zengin ve farklı müşteri deneyimi stratejisi doğrultusunda hareket ediyoruz. All-line adını verdiğimiz bu stratejimizin bize kattıklarını pandemi ve içinde bulunduğumuz pandemi sonrası dönemde somut şekilde görebildik. Boyner bir perakende markası ancak aynı zamanda bir teknoloji şirketi. Arka planda yıllardır biriken çok büyük bir müşteri datası var. Bu datayı doğru analiz etmemizi sağlayan teknolojik yetkinliklerimizle müşterilerimize nerede, nasıl, ne zaman ve hangi kanaldan ulaşabileceğimizi çok iyi biliyoruz. Böylece, müşterilerimize uçtan uca tasarlanmış ayrıcalıklı bir deneyim sunabiliyoruz.
SIÇRAMA YILIMIZ OLDU
2022 bizim için bir dönüşüm ve sıçrama yılı oldu. Haziran 2022'de tüm ihtiyaçlara cevap niteliğinde olan Boyner Now uygulamasını hayata geçirdik. Sipariş anında ödeme yapılmaması, siparişin ev, ofis, restoran fark etmeden istenilen adrese 90 dakikada teslim edilmesi, farklı bedenlerin sepete eklenmesi gibi üç büyük yeniliği Boyner Now'da bir araya getirdik. 2022'de müşterilerimizle buluşturduğumuz bir diğer yeniliğimiz Boyner Pass Kasa oldu. Boyner Pass Kasa ile müşterilerimiz mağazada kasaya gitmeden mobil ödeme yapabiliyor. 2023'te online kanallarımızda stratejik olarak en az yüzde 100 büyüme hedefliyoruz.