Aksigorta’nın yapay zeka projesine ödül

28.07.2021
Aksigorta’nın, son kullanıcı açısından oldukça önemli bir gelişme olan yapay zeka ile risk fiyatlandırma projesi, IDC European Data Strategy & Innovation Awards tarafından ödüle layık görüldü.

Yeni nesil sigortacılık anlayışıyla, Türkiye'deki sigortacılık süreçlerine yapay zekayı kazandıran Sabancı Holding iştiraki Aksigorta'nın, "Yapay Zeka ile Risk Fiyatlandırma" projesi, IDC Data Strategy & Innovation Awards 2021'de Avrupa'dan katılan 58 şirket arasından Yapay Zeka ile İnovasyon kategorisinde genel kategori birincisi seçildi.

Müşteri nezdinde uygun ve adil fiyatlandırmayı sağlayan Yapay Zeka ile Risk Fiyatlandırma projesinin IDC Data Strategy & Innovation Awards tarafından bir kez daha ödüllendirilmesinden oldukça memnun olduklarını ifade eden Aksigorta Genel Müdür Yardımcısı Metin Demirel, "2020'de bütün bireysel trafik portföyümüzü yapay zekâ ile fiyatlamaya başlamamız Aksigorta'yı Türkiye'de bunu yapan ilk şirket, dünyada da sayılı şirketlerden biri haline getirdi. Bu ödüllü proje ile artık yapay zekayı trafik ve kasko ürünlerinin fiyatlamasında kullanıyoruz.

Özellikle markette çok önemli yeri olan kasko ve zorunlu trafik sigortalarında yapay zekayla fiyatlama yapıyoruz bunun etkilerini de pazar payımızdaki artışta hemen görmeye başladık. Bu bizi rekabette öne geçirirken müşterilerimize de en uygun ve adil fiyatı vermemizi sağlıyor'' açıklamasında bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.