HSBC Türkiye COO'su Tuğçe Bora Kılıç oldu

30.11.2021

HSBC Türkiye Teknoloji ve Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığına 15 Kasım 2021 itibarıyla Tuğçe Bora Kılıç atandı

2018 yılından bu yana HSBC Türkiye Bireysel Bankacılık İş Performansı Grup Başkanlığı görevini yürüten Tuğçe Bora Kılıç, 15 Kasım 2021 itibarıyla HSBC Türkiye Teknoloji ve Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı (COO) olarak atandı.

TUĞÇE BORA KILIÇ KİMDİR?

Koç Üniversitesi İşletme Bölümü mezunu olan Tuğçe Bora Kılıç, yüksek lisans eğitimini Galatasaray Ünivesitesi'nde İletişim Stratejileri alanında tamamladı. Bankacılık sektöründe 20 yıllık deneyimi bulunan Kılıç, kariyerine 2002 yılında BNP Paribas, Cetelem Türkiye Proje Süpervizörü olarak başladı.

2007-2008 yılları arasında Societe Generale İş Geliştirme ve Satış Destek Müdürlüğü ardından, 2008-2010 yılları arasında Accenture Türkiye Kıdemli Danışman görevini üstlendi. HSBC Türkiye bünyesine 2010 yılında Alacak Yönetim Operasyonları, İş Geliştirme ve Süreç Yönetimi Müdürü olarak katılan Kılıç, 2013-2018 yılları arasında Birikim Risk Yönetimi Kıdemli Yöneticiliğini üstlendi. Kılıç, HSBC Türkiye Teknoloji ve Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığına atanmadan önce 2018 yılından bu yana HSBC Türkiye Bireysel Bankacılık İş Performansı Grup Başkanlığı görevini yürütüyordu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.