Yaraları saranlar...

30.01.2024
Tüm ülke tek yürek olduğumuz 6 Şubat depremlerinin yaralarını sarmak için bin 833 dernek ve sivil toplum kuruluşu, 59 bin 814 kişiyle bölgede çalıştı. TV kanalları ortak yayını aracılığı ile 85 milyar 697 milyon 129 bin 344 TL bağış toplandı. Kamu ve özel sektörün yatırımları ve karşılıksız destekleri artarak bugün bile devam ediyor. Yaralarımızı hep birlikte sardığımız bu felaketin yıl dönümünde biz de her şeyi devletten beklememek gerek diyerek bölgeye koşanların yüreklere dokunan faaliyetlerini gündeme getirmek istedik. Her kurumun sesine yer vermek bu kısıtlı sayfalarda tabii ki olanaksız ama umutları artıran büyük dayanışmayı özetlemek mümkün. INBUSINESS Şubat 2024 sayısında.

Tüm ülke tek yürek olduğumuz 6 Şubat depremlerinin yaralarını sarmak için bin 833 dernek ve sivil toplum kuruluşu, 59 bin 814 kişiyle bölgede çalıştı. TV kanalları ortak yayını aracılığı ile 85 milyar 697 milyon 129 bin 344 TL bağış toplandı. Kamu ve özel sektörün yatırımları ve karşılıksız destekleri artarak bugün bile devam ediyor. Yaralarımızı hep birlikte sardığımız bu felaketin yıl dönümünde biz de her şeyi devletten beklememek gerek diyerek bölgeye koşanların yüreklere dokunan faaliyetlerini gündeme getirmek istedik. Her kurumun sesine yer vermek bu kısıtlı sayfalarda tabii ki olanaksız ama umutları artıran büyük dayanışmayı özetlemek mümkün.

INBUSINESS Şubat 2024 sayısında.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.