McDonald’s Türkiye Milli Takımlara Doyasıya Desteğini Gururla Sürdürüyor

08:11 - 19.05.2023, Cuma

2020 yılından bu yana devam eden Kadın, Erkek A Milli Futbol Takımları ve eMilli takımı sponsorluklarının yanı sıra 2021’den itibaren A Milli Kadın Voleybol Takımının sponsorluğunu üstlenen McDonald’s Türkiye, spora ve sporcuya sunduğu desteği artırarak sürdürüyor.

Advertorial - Türkiye Cumhuriyeti'nin 100. yılında, sporun birleştirici gücüne verdiği önemle A Milli Takımlara sunduğu desteği sürekli genişleten McDonald's Türkiye, hem takımlarımızın hem de sporcularımızın gelişimine ve başarılarına odaklanan aktif bir sponsorluk yaklaşımıyla katma değer üretmeye yoğunlaşıyor. Türk sporuna verdiği desteği büyütmek amacıyla Türkiye Futbol Federasyonu (TFF) ve Türkiye Voleybol Federasyonu (TVF) ile iş birliğini sürdüren şirket, ''Lezzet Sponsoru'' olarak A Milli Erkek ve Kadın Futbol Takımlarının yanı sıra eMilli Takımına ve A Milli Kadın Voleybol Takımına sunduğu desteği önümüzdeki dönemde genişleterek devam ettirmeyi hedefliyor.

McDonald's Türkiye, 2020'de sponsorluğun ilk adımı olarak hem erkek hem kadın Milli Takım Futbolcuların yer aldığı bir reklam filmi yayınlayarak sporun kapsayıcılığına olan inancını vurguladı. Euro 2020'de A Milli Futbol Takımı Lezzet Sponsoru olarak turnuvaya özel hazırladığı Milli Burger Menüsü'nün lansmanını yapan şirket, 2022 Dünya Kadınlar Voleybol Şampiyonası sırasında "Herkese Bizden Bi' Dünya Bedava" kampanyasıyla Filenin Sultanları'nın Dünya Şampiyonası macerasında da yanında oldu. McDonald's Türkiye, sportstv ile iş birliği yaparak A Milli Kadın Futbol Takımının maçlarını sponsor olarak düzenli ve canlı yayınlayan ilk marka oldu. Ülkemizde kadın futbolunun gelişimine destek vermek ve gençlere teşvik etmek amacıyla atılan bu adım, spor dünyasında ve toplumun farklı kesimlerinde yankı buldu.

Spora ve gençlerin gelişimine yatırım yapmanın önemine inandıklarını ifade eden McDonald's Türkiye CEO'su Mwaffak Kanjee, ''McDonald's Türkiye olarak sporun iyileştirici ve birleştirici gücüne inanıyoruz. Türkiye Futbol Federasyonu ve Türkiye Voleybol Federasyonu ile anlaşmalarımız kapsamında Türk sporuna olan bağlılığımızı ve takımlarımıza verdiğimiz desteği sürdürüyoruz. Cumhuriyeti'nin 100. yılında da milli takımlarımızın başarılarına katkı sağlamaktan büyük bir mutluluk duyacağız'' dedi.

Türkiye'nin 'Kırmızı-Beyaz' Kadınları

McDonald's Türkiye, kadınların her alanda olduğu gibi sporda da fırsat eşitliğiyle buluşturulmasına ihtiyaç olduğu düşüncesinden yola çıkarak Kırmızı Beyaz Kadınlar hareketine öncülük etti. 'İnan Yaparsın' sloganıyla kadınları harekete geçmeye davet eden bu kampanya da yoğun ilgi gördü. Sporda toplumsal cinsiyet eşitliği sağlamak, ayrımcılığın ve önyargıların önüne geçmek; iş hayatında ise kadınların güçlendirilmesi ve cesaretlendirilmesi amacıyla yürütülen bu kampanya kapsamında kadınların içindeki gücü keşfetmesine yardımcı olmak için farklı alanlardan rol model figürlerin yer aldığı bir reklam filmi hazırladı.

McDonald's Türkiye, geçtiğimiz yıllarda 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kapsamında mcdonalds.com.tr ve McDonald's mobil uygulaması üzerinden yapılan satışların gelirini AÇEV'e bağışlayarak kız çocuklarının hayallerine ve hedeflerine ulaşmasına da katkıda bulundu.

BİZE ULAŞIN