Mavi, BIST Sürdürülebilirlik 25 Endeksi'nde yer alan ilk ve tek hazır giyim markası oldu
Mavi, sürdürülebilirlik konusunda attığı adımlarla, sürdürülebilirlik performansı yüksek, büyük ve likit şirketleri içeren ilk 25 listesindeki ilk ve tek hazır giyim şirketi oldu.
Şirketten yapılan açıklamaya göre, Türkiye'nin öncü jean ve hazır giyim markası Mavi, kurumsal sürdürülebilirlik ve hisse performansındaki başarısıyla, Borsa İstanbul tarafından oluşturulan BIST Sürdürülebilirlik 25 isimli endekse katılım sağlamaya hak kazandı.
Mavi, sürdürülebilirlik konusunda attığı adımlarla, sürdürülebilirlik performansı yüksek, büyük ve likit şirketleri içeren ilk 25 listesindeki ilk ve tek hazır giyim şirketi oldu.
"DAHA İYİ VE DAHA MAVİ BİR DÜNYA İÇİN TUTKUYLA ÇALIŞIYORUZ"
Açıklamada görüşlerine yer verilen Mavi CEO'su Cüneyt Yavuz, Türkiye'de hazır giyim alanında karbon ayak izini şeffaf biçimde açıklayan ilk şirket olan ve farklı alanlardaki çok sayıda projesiyle özellikle son 3 yıldır sürdürülebilirlik konusunda büyük bir ivme yakalayan Mavi'nin, 2021 yılının ilk ayında BIST Sürdürülebilirlik Endeksi'ne girmeye hak kazandığını hatırlatarak şunları söyledi:
"Şimdi ilk 25 arasında olmaktan gurur duyuyoruz. Kaliteyle sürdürülebilir büyüme üzerine kurduğumuz; İnsan, Çevre, Toplum ve Denim'i odağına alan All Blue stratejimiz doğrultusunda sürdürülebilirliği şirket kültürüne, vizyonumuza, iş yapış şekillerine, ürünlere ve büyüme hedeflerimize entegre etmek üzere çok önemli bir yol aldık. Daha iyi ve daha Mavi bir dünya için hep birlikte büyük bir tutkuyla çalışıyoruz. 2030 yılında tüm denim koleksiyonumuzu doğa dostu All Blue ürünlerinden oluşturmayı hedefliyor ve 2050 yılına kadar iklim pozitif bir şirket olmayı taahhüt ediyoruz"