Alman havalimanları 2022'de yolcu sayısında "keskin" bir artış bekliyor

21.12.2021

Alman Havalimanları Birliği (ADV) Başkanı Ralph Beisel, salgının damgasını vurduğu zayıf bir yılın ardından 2022'de hava yolunu kullanan yolcu sayısının keskin bir şekilde artmasını beklediklerini bildirdi.

Beisel, düzenlediği basın toplantısında yaptığı konuşmada, insanların seyahat etme isteklerinin hala yüksek olduğunu ifade etti.

Beisel, "Seyahat kısıtlamaları kalkar kalkmaz özel ve iş amaçlı seyahat edenlerden gelen talebin artmaya devam edeceğine inanıyoruz." dedi.

Covid-19 salgınının damgasını vurduğu zayıf bir yılın ardından 2022'de hava yolunu kullanan yolcu sayısının keskin bir şekilde artmasını beklediklerini aktaran Beisel, Almanya'da bu yıl hava yolu yolcu sayısının 80 milyon seviyesinde olduğunu, gelecek yıl bu rakamın 180 milyona ulaşmasını beklediklerini kaydetti.

Bu arada, gelecek yıl hava yolu yolcu sayısının 180 milyona yükseleceği beklentisine karşın bunun Covid-19 öncesi olan 2019 seviyesinin ancak yüzde 72'sine denk geleceği belirtilirken, ADV, yolcu sayısında salgın öncesi seviyeye en erken 2025'te ulaşılmasını öngörüyor.

Bu yıl deniz taşımacılığında yaşanan sıkıntılar nedeniyle önemli artış gösteren hava yolu taşımacılığında ise ADV, gelecek yıl ekonomik faaliyetlerdeki artışla yüzde 5 yükseliş bekliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.