H&M Vakfı’ndan çevreci mucitlere 1 milyon euro ödül

06.04.2022
H&M Vakfı, moda endüstrisini iklim pozitif şekilde dönüştürme çalışmaları yapan 5 inovasyonu toplam 1 milyon euro ile ödüllendirdi.

Yapılan açıklamaya göre kâr amacı gütmeyen H&M Vakfı, 2030 yılı BM Sürdürülebilir Kalkınma Hedeflerinin yerine getirilmesi için modayı dönüştürmek ve gezegeni olumlu hale getirmek amacıyla 2015 yılında başlattığı Global Change Award'da yeni çevreci mucitleri sektöre kazandırıyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen H&M Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi ve H&M Group Yönetim Kurulu Başkanı Karl-Johan Persson, çok sayıda başvuru aldıklarını ve bunun kendilerine ezber bozan inovasyonların öneminin büyüdüğünü gösterdiğini söyledi.

MODAYI YENİDEN KEŞFETMENİN MÜMKÜN OLDUĞUNUN KANITI

Organizasyona gösterilen yoğun ilgi ve elde edilen başarının, moda endüstrisini yeniden keşfetmenin mümkün olduğunun kanıtı olduğunu söyleyen Persson sözlerini şöyle sürdürdü:

"Global Change Award'ın kazananları, karşılaştığımız karmaşık zorlukların anahtarını elinde tutuyor ve modayı yeniden keşfetmenin mümkün olduğunu kanıtlıyor. Oyunun kurallarını değiştiren yenilikler gerçekten ilham verici ve moda endüstrisini olumlu bir gezegene dönüştürmeye yardımcı olabilir. Bu, toprak, su, okyanuslar, iklim ve biyolojik çeşitlilik gibi dünyanın global ortak alanlarından birine veya birkaçına hitap eden ezber bozan inovasyonları keşfetmek ve desteklemek anlamına geliyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.