Virtual Hometex Turkey'i 1665 kişi ziyaret etti

20.01.2021

Ev tekstili sektöründe Türkiye'nin "ilk sanal fuarı" olarak nitelendirilen Virtual Hometex Turkey'i 1665 kişinin ziyaret ettiği bildirildi.

Ticaret Bakanlığının desteğiyle Denizli İhracatçılar Birliği (DENİB) ile Denizli Sanayi Odası (DSO) tarafından Messe Frankfurt firması paydaşlığında organize edilen "Virtual Hometex Turkey", 12-17 Ocak'ta çevrim içi oturum düzenlendi.

Yaklaşık 2 ay daha erişime açık olacak fuarı 79 ülkeden 1101'i yabancı olmak üzere, toplam 1665 kişi ziyaret etti ve fuar süresince 30 bin kişi etkileşimde bulundu.

DENİB Başkanı Hüseyin Memişoğlu yaptığı yazılı açıklamada, ev tekstili sektöründeki ilk sanal fuarını geride bıraktıklarını kaydetti.

Amerika Birleşik Devletleri ve Avrupa'dan önemli alıcıların da fuarda aktif ziyaretçi konumunda olduğunu belirten Memişoğlu, şu ifadeleri kullandı:

"Türk ziyaretçilere baktığımızda ülkemizde faaliyet gösteren yabancı firmaların satın alımcılarının çoğunluğu oluşturduğunu görüyoruz. Virtual Hometex Fuarı'nın dijital platformu 60 gün daha açık kalacak ve katılımcılarla ziyaretçilerin irtibatı devam edecek. Biz de hem ev tekstili hem de diğer sektörler için dijital dünyanın sunduğu fırsatlardan yararlanmak istiyoruz. Yeni projelerimizde de Denizli Sanayi Odamızla yol arkadaşlığımız, güç birliğimiz devam edecek."

DSO Başkan Yardımcısı Selim Kasapoğlu da sektörde ilk defa gerçekleştirilen fuardan olumlu dönüşler beklediklerini bildirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.