Shen Wei: Vivo'nun altın çağı gelecekte

24.01.2023
Vivo Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Shen Wei, "Temel arzuya sadık kalarak uzun vadeli planlarımızı takip edeceğiz, yenilikçi ruhumuzu besleyerek, verimliliğimizi sürdürerek ve maliyetlerimizi düşürerek Vivo için başarılı sürdürülebilir bir iş modeli oluşturacağız" dedi.

Çin merkezli tüketici elektroniği şirketi Vivo Kurucusu, Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Shen Wei, 2022'nin Vivo için çok önemli bir atılım yılı olduğunu belirterek, temel arzuya sadık kalarak uzun vadeli planları takip edeceklerini, yenilikçi ruhu besleyerek, verimliliği sürdürerek, maliyetleri düşürerek marka için başarılı sürdürülebilir bir iş modeli oluşturacaklarını bildirdi.

Şirket açıklamasında görüşlerine yer verilen Wei, deniz aşırı pazarlara rakiplerinden daha sonra açılmış olmasına rağmen hızlı bir büyüme gerçekleştiren markanın 2022'de atılım dönemini tamamladığını, altın çağının yeni başladığını aktardı.

Vivo'nun istikrarlı, uzun vadeli organizasyon olma temel hedefine dikkati çeken Wei, fiyat savaşlarından kaçınarak, inovasyonla yarattıkları değeri iş ortakları ile paylaşarak markayı daha uzun ömürlü ve sağlıklı bir yapıya kavuşturacaklarını vurguladı.

Vivo'nun 28 yıllık geçmişine baktıklarında, zorluklar ve krizlerle karşılaştıkları dönemlerin bu krizleri fırsata çevirdikleri en verimli süreçler olduğuna işaret eden Wei, karşılaştıkları her zorluğun markanın farkındalığını yükselten, becerilerini pekiştiren ve daha uzağı görüp daha uzun bir yol gitmesine olanak tanıyan teşvik edici bir faktör olduğunu kaydetti.

Shen Wei, gelecek 10 yılda akıllı telefon sektörünü zorlu dönemler beklediğini aktararak, "Ancak Vivo olarak öngördüğümüz güçlüklerin aynı zamanda sınırsız bir fırsat alanı yarattığının da farkındayız. Merkezimize kullanıcıları alarak, BenFen felsefesi doğrultusunda yapmamız gerekenleri doğru yöntemlerle ve doğru şekilde yaparak, karşılıklı kazan-kazan anlayışını sürdürerek, hedef odaklı yaklaşımımızla tüm zorluklara göğüs gererek uzun soluklu büyük bir şirket olma yolunda sağlam adımlarla ilerlemeye devam edeceğiz. Vivo'nun altın çağının geçmişte değil, gelecekte ve önümüzdeki bu yolculukta atacağımız her adımda olduğuna yürekten inanıyoruz." değerlendirmesini yaptı.

"2022'DE VIVO GLOBAL MARKA OLMA YOLCULUĞUNDA ÖNEMLİ KİLOMETRE TAŞLARINI AŞTI"

Shen Wei, Vivo ekosistemi ile gerçekleştirdiği toplantıda 2022 yılında karşılaştıkları birçok zorluğa rağmen yüksek donanımlı modellerinin kayda değer başarılar kazandığını, böylece Vivo'nun başarılı bir global marka yaratma ideali yolculuğunda önemli kilometre taşlarını aştıklarını ifade etti.

2022'de Vivo Merkez Araştırma Enstitüsü bünyesinde kullanıcı inovasyon laboratuvarı, XR laboratuvarı, çip laboratuvarı ve deniz aşırı pazarlardaki iş birliği merkezi gibi kuruluşları hayata geçirdiklerine işaret eden Wei, şu ifadeleri kullandı:

"Temel teknolojiye yaptığımız birkaç yıllık stratejik yatırımın ardından Vivo, tasarım, görüntüleme, sistem ve performanstan oluşan dört uzun yolda niteliksel değişiklikler başlattı. Temel teknolojinin iyileştirilmesi, Vivo'ya büyük bir ivme kazandırdı. Vivo X80, X90 ve X Fold serilerinin yanı sıra S16 serisi ve iQOO dijital serileri de geniş kitlelere ulaşmamızı sağladı. Kullanıcı tavsiye skorları (Net Promoter Score) yeni zirvelere ulaşırken pazar sonuçlarımız da her geçen gün daha iyi bir noktaya geliyor. Temel arzuya sadık kalarak uzun vadeli planlarımızı takip edeceğiz, yenilikçi ruhumuzu besleyerek, verimliliğimizi sürdürerek ve maliyetlerimizi düşürerek Vivo için başarılı sürdürülebilir bir iş modeli oluşturacağız."

Vivo'nun stratejik fırsatının markanın üst segment modellerdeki atılımında yattığına dikkati çeken Shen Wei, "Kullanıcıların temel ihtiyaçlarına ve sıkıntı yaşadıkları noktalara ve hem donanım hem de yazılım tarafında harika ürünler yaratmaya odaklanmalı, önemli teknolojilerde çığır açmalı, trendlere öncülük etmeli, kullanıcılar için sürprizler yaratmaya ve Vivo'nun sürdürülebilir bir marka olarak gelişmesine hizmet etmeliyiz." görüşünü bildirdi.

Kusursuz ürünlerin ve yüksek kaliteli servisin rekabette fark yaratmanın anahtarı olduğunu, satış rakamlarının cezbedici büyüsüne kapılmamaları ve fiyat savaşlarından kaçınmak için ellerinden geleni yapmaları gerektiğini vurgulayan Wei, sözlerini şöyle sürdürdü.

"Vivo'nun temel misyonu, kullanıcılarını, çalışanlarını, ortaklarını ve paydaşlarını mutlu etmektir. Maliyetleri düşürmek için kaliteyi düşürmek, riskleri başkalarına aktarmak ve paydaşların çıkarlarını aşındırmak gibi kısa vadeli ve sağlıksız yöntemlere asla başvurmamalıyız. Lider teknoloji markası yaklaşımıyla yüksek teknoloji geliştirmenin ve inovasyona devam etmenin önünde bir darboğaz olan düşük kar marjı tuzağından kurtulmalıyız. İnovasyonun kaldıraç etkisiyle değer yaratmaya ve yarattığımız bu değeri iş ortaklarımız ile paylaşarak Vivo'yu daha uzun ömürlü ve sağlıklı bir yapıya kavuşturmalıyız."

Wei, Vivo'nun temel hedefinin istikrarlı, uzun vadeli ve sağlıklı bir organizasyon olmak olduğunu kaydederek, rekabetten büyük pay almak için asla kısa vadeli çıkarları hedeflemeyeceklerinin de altını çizdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.