MediaMarkt Türkiye’den Avrupa'ya transfer

05.12.2022
MediaMarkt Türkiye’nin Gayrimenkul Departmanın sorumluluğunu üstlenen Didem Yılmaz, markanın Belçika ve Lüksemburg (BeLux) organizasyonlarından sorumlu Gayrimenkul Direktörü olarak atandı.

MediaMarkt Türkiye'nin Gayrimenkul Departmanın sorumluluğunu üstlenen Didem Yılmaz, markanın Belçika ve Lüksemburg (BeLux) organizasyonlarından sorumlu Gayrimenkul Direktörü olarak atandı.

Yapılan açıklamaya göre, elektronik perakendecisi MediaMarkt, Türkiye'den globale ve markanın çeşitli ülkelerinde bulunan organizasyonlarına yönetici transfer etmeye devam ediyor. Buna göre 2015 yılından bu yana MediaMarkt Türkiye'de Gayrimenkul Departmanın liderliğini üstlenen Didem Yılmaz, MediaMarkt'ın Belçika ve Lüksemburg (BeLux) ülkelerinden sorumlu Gayrimenkul Direktörü olarak atandı.

İstanbul Teknik Üniversitesi Mimarlık Fakültesi'nden mezun olduktan sonra öğrenim hayatına Gayrimenkul Geliştirme üzerine yaptığı Yüksel Lisans programıyla devam eden Didem Yılmaz, çeşitli firmalarda restorasyon, şantiye ve mimari tasarım çalışmalarında bulundu. Gayrimenkul sektörüne 2005 yılında, gayrimenkul değerlemesi alanında yaptığı çalışmalarla giren Yılmaz; HSBC, Tesco ve Yum Brands gibi firmalarda görev aldı. Didem Yılmaz, 2015 yılından bu yana MediaMarkt Türkiye'nin büyüme stratejisi, portfolyo yönetimi ve yeni mağaza açılış gibi süreçlerini yürütüyordu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.