Vodafone, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde 7 ödül aldı

14.06.2022
Vodafone, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri’nde en çok ödül alan şirket oldu

wVodafone, Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde 7 ödülün sahibi oldu.

Vodafone'dan yapılan açıklamaya göre, Türkiye'nin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren şirket, ulusal ve uluslararası düzeydeki başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor.

Bu çerçevede Vodafone, uluslararası arenada 2008'den bu yana müşteri deneyimi yarışmaları düzenleyen Awards International'ın Türkiye'de bu yıl ikincisini düzenlediği Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde (TCXA'22) 4 altın, 2 gümüş ve 1 bronz olmak 7 ödüle layık görüldü.

Vodafone, bu sonuçla Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde en çok ödül alan şirket oldu.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, Vodafone Türkiye olarak, müşteri deneyimini derinleştirmeye yönelik çalışmaları tüm hızıyla sürdürdüklerini belirterek, şunları kaydetti:

"#BirlikteMümkün marka söylemimizden aldığımız ilhamı, müşteri deneyimi stratejimizle harmanlayarak müşterilerimizle olan her temas noktamızda onlara içten, çözüm odaklı ve destekleyici bir şekilde eşlik ederek güvenilir yol arkadaşları olmayı hedefliyoruz. Bu hedefimizde büyük bir özveriyle hayata geçirdiğimiz projelerin ödüle layık görülmesi bizi ayrıca gururlandırdı.

Kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerini değerlendiren prestijli ödül programlarından Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde ödül aldığımız kategorilerin, bu yıl özellikle odaklandığımız alanlar olan 'En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi', 'Müşteri Merkezli Kültür', 'Çalışan Güdümlü Müşteri Deneyimi', 'Dijital-Perakende Kanal Entegrasyonu', 'En İyi Müşteri Deneyimi Ölçümlemesi' başta olmak üzere bir şirketin müşteri deneyimi odaklı dönüşümünün olmazsa olmaz başlıklarında olması bizim için mutluluk vericiydi. Hayata geçirdiğimiz bu müşteri odaklı inisiyatiflerin müşteri memnuniyeti ve tavsiye oranlarımıza ek olarak bu gibi ödüllerle de taçlanması, bize hem doğru yolda olduğumuzu gösteriyor hem de daha fazlasını yapmak yolunda motive ediyor."

Şahin, söz konusu projelerde emeği geçen herkese teşekkürlerini ileterek, müşterilerin gönlünü kazanma yolunda var güçleri ile çalışmaya devam edeceklerini bildirdi.

Verilen bilgiye göre, kurumların müşteri deneyimi alanındaki projelerinin başarısını değerlendiren Türkiye Müşteri Deneyimi Ödülleri'nde bu yıl 27 kategoride 45 şirketten 145 proje yarıştı.

Vodafone Türkiye, geçen yıl başlattığı müşteri deneyimi dönüşüm programı Mutlu Müşterim Programı ile "En İyi Müşteri Deneyimi Stratejisi" ve "Çalışan Güdümlü Müşteri Deneyimi" kategorilerinde altın, "Müşteri Merkezli Kültür" kategorisinde ise gümüş ödülü aldı.

Diğer yandan, TOBi dijital asistan yetkinliğiyle aşım kontrolünü müşteriye vererek daha da müşteri odaklı hale gelen Vodafone Süper Uyumlu tarifesi "En İyi Teknoloji Kullanımı" kategorisinde altın ödülün sahibi oldu.

Vodafone'un kurum içi yetkinliklerden başlayarak çevikleştirdiği ölçüm teknikleri "En İyi Müşteri Deneyimi Ölçümlemesi" kategorisinde altın, çeşitli kanallardan akan müşteri içgörülerini aksiyona çevirme metotları ise "En İyi İçgörü Kullanımı" kategorisinde gümüş ödül aldı.

Vodafone, perakende ve dijital kanalların birbiriyle etkileşerek sunduğu bütüncül kanallı ve uzman çözümlü hizmetlerle ise "En İyi Müşteri Hizmeti" kategorisinde bronz ödülün sahibi oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.