Vodafone Business’tan KOBİ’lere özel dijital danışmanlık platformu

13.05.2022
İşletmelerin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone Business, KOBİ’lerin dijitalleşmesine destek olmayı sürdürüyor.

ADV - İşletmelerin dijitalleşmesine liderlik etme vizyonuyla faaliyet gösteren Vodafone Business, KOBİ'lerin dijitalleşmesine destek olmayı sürdürüyor. Teknolojik çözümleri ve danışmanlık hizmetleri ile KOBİ'lerin dijital dönüşüm yolculuğunda yanlarında yer alan Vodafone Business, işini dijitale taşımak isteyen KOBİ'ler için dijital danışmanlık hizmeti verecek yeni V-Hub platformunu tanıttı.

KOBİ'ler, V-Hub üzerinden dijital dünyada iş yapmanın temelleri, dijital beceriler, uzaktan çalışma, web sitesi kurulumu ve veri güvenliği gibi konularda bilgilendirici içeriklere ulaşabileceği gibi, canlı sohbet ve çağrı merkezi desteği de alabilecek. V-Hub, KOBİ'lere internette karşılaşılabilecek bilgi kirliliğinden arınıp doğru ve etkin bilgilerle işini büyütme ve verimliliği artırma fırsatı sunacak.

ÜÇ FARKLI ALANDA DESTEK VERİLİYOR

Vodafone Business, V-Hub platformuyla, KOBİ'leri günümüzün dijital ihtiyaçları hakkında bilgilendirmeyi ve geleceğe hazırlamayı hedefliyor. Bu doğrultuda, KOBİ'lere 'Dijital Beceriler ve Verimlilik', 'Dijital Güvenlik' ve 'Uzaktan Çalışma' olmak üzere üç farklı alanda hizmet verilecek. 'Dijital Beceriler ve Verimlilik' alanında KOBİ'lere verimlilik sağlamak, müşterileri web sitesine çekmek, çevrimiçi hizmet sunmak ve mevcut teklifleri geliştirmek gibi temel unsurlarda bilgi verilecek. 'Dijital Güvenlik' alanında, KOBİ'lere çevrimiçi güvenlik ve siber dolandırıcılık konularında bilgi sunularak, ne tür bir korumaya ihtiyaçları olduğu, çevrimiçi ortamda nasıl güvende kalacakları ve riskleri çalışanlara nasıl iletecekleri konusunda tavsiyeler verilecek. 'Uzaktan Çalışma' alanında ise KOBİ'lere çalışanlarının iş birliği içinde nasıl çalışacakları, motivasyonlarını nasıl koruyacakları ve çalışanların refahının hangi olumlu adımlarla desteklenebileceği konularında yol gösterilecek. Vodafone Business, ücretsiz sunacağı V-Hub platformu ile bir yıl içinde 50 bin kişiye fayda sunmayı hedefliyor.

Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu V-Hub ile ilgili olarak şunları söyledi:

"Pandeminin dijital dönüşüm ve hibrit çalışma gibi kalıcı olarak dönüştürdüğü iş dünyasında KOBİ'lerin desteğe ihtiyaçları olduğunu biliyoruz. Bu desteğin sadece hükümetlerden değil, daha büyük kurumsal şirketlerden de gelmesi önemli. Dijital teknolojiler konusunda bilgiye erişim, bu teknolojilerin iş süreçlerine dahil edilmesi çok daha öncelikli bir ihtiyaç haline geldi. İş süreçlerini iyileştirecek, verimliliği artıracak çözümler için güvenilir bir danışmana ihtiyaç duyuluyor. Bu nedenle 'yeni normal', 'normal' hale gelirken büyük kuruluşların teknolojiyi uygulamada karşılaştıkları ortak zorlukların üstesinden gelmeleri için KOBİ'lerin destekçisi olmak fazlasıyla önemli. Bu, yalnızca amaçlarına uygun dijital araçlara sahip olmalarına yardım etmekle kalmıyor, aynı zamanda bunları iyi kullanmaları için ihtiyaç duydukları tavsiyeleri vermek ve onlara zaman kazandırmak anlamına da geliyor. Yaptığımız araştırmadan yola çıkarak işini büyütmek isteyen KOBİ'lerin uçtan uca teknoloji ortağı ve dijitalleşme süreçlerinde güvenilir danışmanı olmak hedefimizle V-Hub platformunu hayata geçirmekten mutluluk duyuyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.