Honor CEO'su Zhao: Hedefimiz Honor'u ikonik küresel markaya dönüştürmek

17.03.2022
Çin merkezli akıllı telefon üreticisi Honor'un CEO'su George Zhao, Magic 4 serisi ve dünyanın katlanabilir en ince akıllı telefonu Magic V ile endüstri liderleriyle yarıştıklarını, hedeflerinin ise Honor'u ikonik bir küresel markaya dönüştürmek olduğunu belirtti.

Honor CEO'su George Zhao, Magic 4 serisi ve dünyanın katlanabilir en ince akıllı telefonu Magic V ile endüstri liderleriyle yarıştıklarını bildirdi.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, küresel akıllı cihaz üreticisi Honor, Barselona'da düzenlenen Dünya Mobil Kongresi (MWC) 2022'deki ilk küresel amiral gemisi lansmanının ardından, kongrede öne çıkan en iyi ürünlerin ödüllendirildiği 29 Best of MWC ödülünü kazandı. Ödül, markanın 2022'deki küresel büyümesi için güçlü bir ivme yaratıyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Honor Üst Yöneticisi (CEO) George Zhao, Magic 4 serisi ve dünyanın katlanabilir en ince akıllı telefonu Magic V ile endüstri liderleriyle yarıştıklarını, hedeflerinin ise Honor'u ikonik bir küresel markaya dönüştürmek olduğunu belirtti.

Zhao, "Bizim için en önemli şey, amiral gemisi ürünler geliştirmek. Sunacağımız deneyim günümüzün en popüler akıllı telefonundan daha iyi olmalı. Mobil sektördeki inovasyon yapmak bir tür dar boğaza ulaşsa da bu bizim için sınırları aşmak anlamına geliyor." ifadelerini kullandı.

Zhao, kullanıcıların sorunlarına gerçekten yanıt verecek teknolojik yenilikler kadar müşteri ihtiyaçlarına da değer veren bir yaklaşım yürüttüklerini bildirdi.

HONOR MAGIC V İLE REKABET HEDEFLİYOR

Honor'un bu yılın başlarında piyasaya sürdüğü Magic V'ye ilişkin Zhao, "Ortaya çıkarması en zor üründü. Ancak sektöre Honor'un yalnızca bu ürün kategorisinde rekabet etmekle kalmayıp, bunu rakiplerinden daha iyi yapabileceğini göstermek istiyoruz." ifadelerini kullandı.

Yakın bir gelecekte katlanabilir telefonların bir noktada genele yayılacağını ve Magic V'nin de piyasaya hükmetmek adına benzersiz bir konumda olacağına inandığını aktaran Zhao, "Ekibim her zaman sınıfının en iyisinin peşinden gider. Honor'un bu yolda çıkan önüne çıkabilecek tüm engelleri ve problemleri de aşacağına inanırlar. Şirketin geleceği bu ruh ve tutumla çiziliyor." değerlendirmesinde bulundu.

Honor'un inovasyon üretirken Qualcomm gibi endüstri liderleriyle yakın çalıştığını belirten Zhao, "Global ekosistemimizdeki partnerlerimize güvenmeye devam edeceğiz. Qualcomm örneğinden ilerlersek iki şirketin AR-GE departmanları şimdilerde tüketicilerimize en iyisini sunmak için her zamankinden daha yakın çalışıyor." ifadelerini kullandı.

YENİ YILDA YENİ ÜRÜNLERLE PİYASALARDA OLACAK

Şirketin, kendisinin geliştirdiği ultra ince yüzer su damlası menteşesi sayesinde Magic V, dünyanın en ince içe doğru katlanabilen akıllı telefonu olurken, benzersiz bir ekran deneyimi sunmayı hedefliyor. Magic V, piyasa çıktığı günden bu yana yoğun bir ilgi görüyor.

Honor, son dönemde sadece Magic V'yi geliştirmekle kalmayıp yeni akıllı telefon modelleri, tabletler, bilgisayar ve aksesuarları da kullanıcılarla buluşturdu.

Bu arada, Magic4 Serisi, Qualcomm'un en yeni 5G Snapdragon 8 Gen 1 çipinden güç alan ilk serilerden biri arasında bulunuyor. Bu model; çip setinin gücünü tamamen açığa çıkararak üstün oyun performansı, fotoğrafçılık yetenekleri ve gizlilik çözümleri sağlıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.