Vodafone Busıness müşterilerinin çağrı merkezlerini ‘Bulut’a taşıyor
Advertorial - Pandeminin etkisiyle işletmeler tüketicilerinin ihtiyaçlarına cevap verebilmek ve çalışanlarının sağlığını koruyabilmek için dijital temelli iş modellerine geçiş yapmaya başladı. Uzaktan çalışmak ve işlerini kesintisiz yönetmek işletmelerin en önemli ihtiyaçlardan biri haline geldi. Bu doğrultuda Vodafone Business'ın söz konusu ihtiyaçları karşılamak için sunduğu çözümlerden biri olan Bulut Santral, işletmelerin tüm çağrılarını lokasyon bağımsız olarak yönetebilmelerini sağlıyor. Bununla birlikte, işletmeler kolay erişilebilirlik ve merkezi kalite yönetimi kazanırken, müşteri memnuniyetini de artırıyor.
Vodafone Business Bulut Santral çözümü sayesinde şirketler her zaman her yerden müşterilerine destek sağlayabiliyor. Vodafone Türkiye Kurumsal İş Biriminden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Özlem Kestioğlu, Bulut Santral ile ilgili şu açıklamalarda bulundu: Uzaktan çalışan veya hibrit çalışma modeline geçen işletmeler, çağrı merkezi altyapılarını buluta taşıyan Bulut Santral çözümümüzün raporlama ve çağrı yönetimi özelliklerine ek olarak mobil uygulamasıyla tüm personeliyle istediği yerden sabit numaralarıyla verimli ve güvenli bir şekilde çağrılarını yönetebiliyor.
Örneğin 8 bini aşkın çekici, kurtarıcı, araç kiralama, ambulans gibi hizmet sağlayıcının oluşturduğu hizmet ağına sahip asistans sektöründen bir müşterimizin, pandemi döneminde çağrı merkezi çalışanlarının sağlığını korumak ve uzaktan çalışmalarını sağlamak için bir çözüme ihtiyacı vardı. Proje kapsamında çağrı merkezi çalışanlarına Bulut Santral kurduk ve her yerden sabit telefonlarıyla çağrılarını yönetebilmelerini sağladık.
Benzer bir ihtiyaçtan yola çıkarak bankacılık sektörünün önde gelen şirketlerinden bir müşterimiz pandemi sürecinde 3 bin 500'e yakın çalışanı ile kesintisiz ve güvenli bir şekilde müşterilerden gelen çağrıları her yerden karşılamak istiyordu. Burada da çalışanlara mobil uygulama çözümümüzü kurarak bu ihtiyacı karşıladık. Vodafone Business olarak insanların ve işletmelerin hayatlarını iyileştiren teknolojiler üretmeye devam edeceğiz.
İLK YATIRIM VE BAKIM MALİYETLERİ GEREKTİRMEYEN VODAFONE BUSINESS BULUT SANTRAL İLE;
*Fiziksel santralin sağladığı tüm faydalardan ve bulut mimarinin getirdiği esnekliklerden yararlanabilirsiniz.
*Tüm santral altyapısının tek merkezden yönetilmesini sağlayabilirsiniz
*Çağrı yönlendirme, bekletme, kaydetme gibi birçok santral yönetimi özelliklerini kullanabilirsiniz.
*İleri seviyede raporlama yetenekleri sayesinde şube veya ekip bazlı olarak çağrı raporlaması yapabilirsiniz.