Metarverse'teki sanal adada 'Marka Zirvesi'

04.02.2022
Pazarlama ve marka profesyonelleri Metaverse’teki bir sanal adada 16-17 Şubat 2022 ’de yapılacak olan Pazarlama ve Marka Zirvesinde çevirim içi buluşacak.

Türkiye'nin önde gelen pazarlama ve marka mrofesyonelleri bu kez Metaverse'teki bir sanal adada 16-17 Şubat 2022 'de yapılacak olan Pazarlama ve Marka Zirvesinde çevirim içi buluşacak.

Türkiye'nin Metaverse ortamında Yüksekbilgili Eğitim tarafından gerçekleştirilecek ve Teknolojide Kadın Derneği tarafından desteklenecek olan ilk Pazarlama ve Marka Zirvesi'nde; bugünün ve geleceğin bütünleşik pazarlama ve marka stratejilerinin nasıl kurgulanması / güncellemesi gerektiği, yeni fırsatların ve iş kollarının neler olacağı, geleneksel markaların güçlenerek devam etmeleri için neler yapmasını gerektiği konuşulacak.

CMO'LAR, PAZARLAMA DİREKTÖRLERİ, MARKA YÖNETİCİLERİ VE BİRÇOK PROFESYONEL BU ZİRVEDE

Dr. Zeki Yüksekbilgili'nin moderatörlüğünde gerçekleşecek olan zirvede; Zehra Öney (Teknolojide Kadın Derneği), İlke Çarpçı Toptaş (Meta), Selen Ertem Tüylüoğlu (Vodafone), Beren Akdeniz (istegelsin), Didem Şekerel ErdoğanEnis Karslıoğlu (Biggplus), Aysun Karabıyık Sarıkaya (PulpoAR), Selvi Esenkal (D&R), Atilla Can (FCB Health Reactor), Mustafa Oral (Hangikredi.com), Esra Arslanbas Kaynak (Otokoç), Şirin Işık (Hero Baby), Pelin Çiftçioğlu (Çelebi), Boran Çelikkol (Misli.com), Kerem Gençler (Vemaker), Canan Demir (Tatilsepeti), Yelda İpekli, Neslihan Sen (Kempinski), Bülent Fidan (Brandmap), Gökçe Kaya (SabancıDx), Dr. Erdem Aksakal (SAP), Orkun Bulut (Tooken NFT Ajansı), Dr. Bilgehan Baykal (Games United), Dr. İlkgün Demir (Ayvansaray Üniversitesi), Dr. Fatma Gül Biçer (Bilgi Üniversitesi), Güneş Mitrani (Ininal), Doç. Dr. Ayça Can Kırgız (LC Waikiki), Erçin Bıyık (Opet Fuchs), Başak Kural Uslu (elogo), Kubilay Özdoğan (Meta) konuşmacılar arasında yer alacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.