Xiaomi'den tarihi kâr...

27.05.2021
2021 ilk çeyrekte rekor sonuç açıklayan Xiaomi'nin gelirleri ve karı şirket tarihinin en yüksek düzeyine ulaştı.

merkezi Pekin'de bulunan Çinli elektronik üreticisi Xiaomi Corporation, 2021 yılının ilk çeyreğinde tarihinin kâr rekoruna ulaştığını duyurdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, Xiaomi'nin 2021 yılının ilk çeyreğindeki toplam geliri ve düzeltilmiş net kârı pazar beklentilerinin üzerinde çıktı. Xiaomi'nin toplam geliri bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 54,7 artış göstererek 76,9 milyar Yuan'a ulaştı. Düzeltilmiş net kârı ise piyasa beklentilerinin üzerine çıkarak bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 163,8 artarak 6,1 milyar Yuan oldu.

İlk çeyrek sonuçları değerlendiren Xiaomi Corporation sözcüsü, "2021'in ilk çeyreğinde, hem toplam gelirimiz hem de düzeltilmiş net kârımız rekor seviyelere ulaştı. Bu, iş modelimizin sağlamlığını ve stratejilerimizin etkin bir şekilde uygulandığını gösteriyor. Akıllı telefon satışlarında elde ettiğimiz güçlü büyüme, dünya genelinde kullanıcı sayımızın sürekli artmasını ve genişlemesini sağladı. AIoT platformumuz, dünya genelinde büyümesini sürdürdü. Mevcut iş kollarımızdaki güçlü büyümenin yanı sıra, yeni fırsatları keşfetmeye ve iş ufkumuzu genişletmeye devam ediyoruz. Geçtiğimiz mart ayında yeni marka kimliğimizi ve akıllı elektrikli otomobil alanına resmen girdiğimizi açıkladık. Şirketimiz için önümüzdeki 10 yılda parlak bir gelecek sağlayacak heyecan verici bir yolculuğa başladık." dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.