Hopi 10 milyon üyeye ulaştı

27.04.2021
2021 yılında üye sayısında yüzde 30’luk büyüme beklediklerini söyleyen Hopi CEO’su Yalın Özcan, “Bu yılın sonunda 13 milyon kullanıcıya ulaşmayı hedefliyoruz. Amacımız sadece üye sayımızı artırmak değil, kullanıcılarımızın günlük hayatında daha fazla yer edinmek” diye konuştu.

Boyner Grup'un Nisan 2015 yılında kullanıcılarla buluşturduğu alışveriş app'i Hopi, 6'ncı yaşına 10 milyon üyesiyle adım attı. Kullanıcılarının alışveriş alışkanlıklarını analiz eden ve kişiselleştirilmiş teklifler sunan Hopi, bugüne kadar üyelerine 480 milyon paracık kazandırdı. Sadece 2020 yılında Hopi üyelerinin yaptıkları alışverişlerle 55 milyondan fazla Paracık kazandığını söyleyen Hopi CEO'su Yalın Özcan, "Üyelerimize bugüne kadar 180'den fazla markada 17 binden fazla kampanya sunduk. Üyelerimize sunduğumuz, özel, keyifli ve kazançlı alışveriş deneyimini geliştirmek için teknolojimize yatırım yapmaya devam ediyoruz" dedi.

FINTECH YATIRIMLARIYLA ÇÖZÜM SUNACAK

Hopi'ye müşteri ihtiyaçlarını 360 derece karşılayacak özellikler eklemeye devam edeceklerini söyleyen Yalın Özcan, "2021 yılı Hopi üyelerinin alım gücünü katlayan özgün iş modelimizi geliştirme ve bizi fintech alanında liderlik koltuğuna oturtacak atılımları yapma yılı olacak" diye konuştu. Hopi'nin yeme içmeden teknolojiye, hazır giyimden, akaryakıt ve gıdaya kadar farklı sektörlerden 180'den fazla üye markasıyla alışverişin her alanında üyelerine çözüm sunduğunu hatırlatan Özcan, yakın zamanda Hopi içinde bir pazaryeri kurarak ürün satışına da başlayacaklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.