Arçelik ve Turkcell'den iş birliği

18.11.2020

Arçelik ve Turkcell, televizyon izleme alışkanlıklarına ve müşterilerin beklentilerine cevap verecek bir iş birliğine imza attı. İş birliği kapsamına markanın büyük ekran televizyonlarını alanlar, kumandaya eklenen TV+ tuşu sayesinde platforma tek tuş ile erişebilecek.


Müşterileri için evde geçirilen vakti daha keyifli hale getirmek üzere yola çıkan Arçelik ve Turkcell, iş birliğine imza attı. Yapılan iş birliği sonucunda markanın Kasım ayı itibariyle satışa sunulan UHD Smart televizyonlarının kumandasına, Türkiye'de mobil televizyon izlenme alanında yüzde 47 ile pazar lideri olan TV+'a erişim için ayrı bir tuş eklendi. Pazara yeni sunulan 43 ile 65 inç UHD Smart televizyonlardan satın alanlar, smart kumanda yanında TV+ Premium üyeliğini de 3 ay boyunca deneyimleyecek.

"YERLİ VE MİLLİ İKİ MARKANIN İŞ BİRLİĞİNDEN MUTLUYUZ"
Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, "İhtiyaçlarımızın farklılaştığı, tüketim alışkanlıklarımızın değiştiği pandemi döneminde evlerimizde uzun vakitler geçirdik. Bu dönemin en temel trendlerinden biri kültür-sanat-eğlence içeriklerinin de evden takip edilmesi oldu. Tüm gelişmeleri takip edebileceğimiz, ailecek vakit geçirmek için programlar, filmler, spor müsabakaları izleyebileceğimiz en geniş platform olarak da televizyonlar öne çıktı.Hal böyle olunca TV+'ı televizyonlarımıza ekleyerek izlenebilecek seçeneklerin artırılması adına Turkcell ile bir iş birliği yaptık. Çerkezköy İşletmemiz'deki Arçelik mühendislerinin çalışmalarıyla TV+'ı büyük ekran televizyonlarımıza taşımayı başardık. Ülkemizde ilhamını yenilikçilikten alan, yerli ve milli üretim ve hizmet sağlayan, iki büyük markanın bu iş birliğinden dolayı büyük heyecan ve memnuniyet duyuyoruz" dedi.

"BÜYÜK EKRAN STRATEJİMİZLE DAHA GENİŞ KİTLELERE ULAŞACAĞIZ"
Turkcell'in Dijital Servisler ve Çözümlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ataç Tansuğ ise bu iş birliğiyle ilk kez yerli bir televizyon platformunun yerli bir televizyon üreticisinin kumandasında yer aldığını ifade ederek, "TV+ hem sahip olduğu benzersiz teknik özellikleri hem de sunduğu zengin içeriği ile Türkiye'nin en popüler TV platformlarından birisi durumunda. TV+'ta kullanıcılarımız günlük ortalama 70 dakika televizyon izliyor. Televizyon severler TV+'ın zengin içeriğine her zaman her yerden kolayca ulaşmak istiyor. Büyük ekran stratejimiz doğrultusunda TV+'ı Türkiye'nin önde gelen markalarından Arçelik'le daha geniş kitlelere ulaştırmak istiyoruz. Önümüzdeki dönemde izleyicilerimizin değişen alışkanlık ve taleplerini göz önünde bulundurarak onlara en iyi hizmeti sunmak için çalışmaya devam edeceğiz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.