Doğanlar Mobilya Grubu'ndan 2023 için büyük hedefler!

20.01.2023
Doğanlar Mobilya Grubu, bu sene konsolide satış gelirlerini 7,2 milyar TL'ye çıkarmayı, Türkiye genelinde 100 ila 110, yurtdışında ise 20 ila 25 yeni satış noktasına ulaşmayı, konsolide satış gelirlerinin yüzde 8,5’i oranında da yatırım harcaması yapmayı hedeflediğini duyurdu.

Doğanlar Mobilya Grubu, 24-29 Ocak'ta gerçekleşecek İstanbul Mobilya Fuarı'nda 4 markasıyla ziyaretçilerini ağırlamaya hazırlanırken, 2023 yılına ilişkin oldukça iddialı hedeflerini de duyurdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, bünyesindeki Doğtaş, Kelebek, Lova Yatak, Kelebek Mutfak Banyo ve Ruum Store markalarıyla, mobilya sektörünün en başarılı gruplarından biri olan Doğanlar Mobilya Grubu, 2023 yılına dair beklentilerini açıkladı. Doğanlar Mobilya Grubu, 2023 yılında konsolide satış geliri büyümesini yüzde yaklaşık yüzde 90 oranında öngörerek 7 ila 7,2 milyar TL seviyesinde gerçekleşmesini hedefliyor.

Grubun 2023 hedefleriyle ilgili bilgi veren Doğanlar Mobilya Grubu CEO'su İsmail Doğan: "İstanbul Mobilya Fuarı'nda markalarımızla yer alacağız. 2023 yılı önemli bir atılım yılı bizim için. Türkiye genelinde 100-110, yurtdışında ise 20-25 yeni satış noktası hedefliyoruz" diye konuştu.

Şirket açıklamasında görüşlerine yer verilen Doğan, 2022'nin kendileri için başarılı denebilecek bir yıl olduğunun altını çizdi.

"Belirlediğimiz hedeflerin büyük bir yüzdesini hayata geçirirken, ciro hedeflerimizin ise üzerinde yılı kapattık" diyen Doğan, "2023 bütçemizde ise; yüzde 85- yüzde 90 konsolide satış artışı ile 7 ila 7,2 milyar TL konsolide satış geliri, yüzde 14-15 konsolide FAVÖK marjı ve net finansal borçluluk/FAVÖK oranında 1,00–1,50x beklentimiz var." şeklinde konuştu.

Bugün 650'den fazla noktada müşterisiyle buluşan Doğanlar Mobilya Grubu'nun, 2023 yılında yurt içinde 100-110, yurt dışında 20-25 yeni satış noktası hedefi olduğunu belirten Doğan, konsolide satış gelirlerinin yüzde 5 ila yüzde 8,5 oranında yatırım harcaması yapacaklarına işaret etti.

DOĞANLAR MOBİLYA GRUBU MARKALARIYLA İSTANBUL MOBİLYA FUARI'NDA ZİYARETÇİLERİNİ AĞIRLAYACAK

Diğer taraftan, şirket açıklamasında, Doğanlar Mobilya Grubu'nun dört markasıyla katılacağı İstanbul Mobilya Fuarı ile ilgili de şu ifadelere yer verildi:

"Doğtaş, uzun zamandır dile getirdiği küresel bir marka olma hedefini emin adımlarla sürdürüyor. Bu yıl itibariyle, yurtdışı yatırımları daha da hız kazanıyor. Doğtaş, global trendleri uygulayan tasarım anlayışını yansıtan ürünleriyle fuarda ziyaretçilerini bekliyor.

Kelebek Mobilya, şık tasarımlarını sergileyeceği fuarda, dünyanın en önemli tasarımcılarından Karim Rashid ile yaptığı yeni iş birliğini duyuracak.

Lova Yatak, Ar-Ge merkezinde yapılan çalışmaların sonucu ortaya çıkan ürünlerini tüketiciyle buluşturacak. Kullanıcısına uykunun en rahat ve konforlu halini sunan Lova Yatak, ergonomik modelleri, farklı vücut yapılarına uygun son teknoloji kullanılarak tasarlanmış yatakları, rahat uykunun en önemli tamamlayıcısı yastıkları ve zengin ev tekstili ürünleri ile fuarda yer alacak.

Ruum Store, 17 ayrı kategorideki ürünüyle yapay zekâ ile geliştirilen dijital entegrasyonların kullanımının deneyimlenebileceği bir minyatür mağaza versiyonunu fuarda ziyaretçilerine sunacak. Ruum Store ürünleri, mobilya endüstrisinde devrim yaratmak, yenilikçi ve sürükleyici bir alışveriş seçeneği sunmak için sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik gözlükleriyle metaverse evreninde deneyimlenecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.