İlk çeyrekte yüzde 9,3 büyüdü

25.05.2022
PepsiCo, ilk çeyrekte net gelirlerinde yüzde 9,3 büyüme sağladığını duyurdu.

PepsiCo, 2022 yılına ait ilk çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı. Yapılan açıklamaya göre şirket, ilk çeyrekte net gelirlerinde yüzde 9,3 büyüme elde etti.

Yılın ilk çeyreğinde elde ettikleri büyüme rakamlarından oldukça memnun olduklarını ifade eden PepsiCo Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO'su Ramon Laguarta, "PepsiCo olarak global atıştırmalık, gıda ve içecek işimizin dayanıklılığını geçtiğimiz yıl olduğu gibi, bu yılın ilk çeyreğinde de koruduk. Dünya genelindeki birçok pazarımızda toparlanma eşit düzeyde olmasa da tüm bu zorlayıcı etkilerin üstesinden gelmeyi başardık'' diye konuştu.

2022 yılsonu sonuçları için ilk çeyrekte elde edilen büyümenin oldukça önemli olduğunun altını çizen Ramon Laguarta, sözlerini şöyle sürdürdü:

"Sonuçlarımız, son derece özverili çalışanlarımız, çeşitlendirilmiş portföyümüz, çevik tedarik zincirimiz ve pazara yönelik sistemlerimizin gücünü ve dayanıklılığını göstermenin yanı sıra pazardaki uygulamalarımızın ne kadar güçlü olduğuna işaret ediyor. Merkezinde pep+ (PepsiCo Pozitif) olan stratejimizle; Daha Hızlı, Daha Güçlü ve Daha İyi bir organizasyon haline gelerek büyümemizi sürdüreceğiz. İlk çeyrek sonuçlarımızın ardından yılın tamamı için finansal tahminlerimizi gerçekleştireceğimize olan güvenimiz daha da arttı."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.