D'S damat, 'Yılın giyim markası' seçildi

20.05.2022
D'S damat, 6'ncı Türkiye Altın Marka Ödüllerinde halk oylamasıyla "Yılın giyim markası" seçildi.

D'S damat, 6'ncı Türkiye Altın Marka Ödüllerinde halk oylamasıyla "Yılın giyim markası" seçildi.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, kuruluşundan bu yana başarısı pek çok ödülle taçlanan Orka Holding bünyesindeki D'S damat, İtalya'dan Avustralya'ya, İspanya'dan Dubai'ye 80 ülkede yer alan mağazalarında sürdürülebilirlik odaklı koleksiyonları, her ortamda farkını ortaya koyan kalıpları ve kusursuz fitiyle erkek giyimde zirveyi paylaşmayı sürdürüyor.

347 bin 254 kişinin çevrim içi katılımıyla gerçekleştirilen halk oylamasında belirlenen Altın Marka Ödüllerinde, D'S damat'ın ödülü, markanın kurucusu Orka Holding Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu'na takdim edildi.

"ATAMIZDAN ALDIĞIMIZ İLHAMLA, SÜRDÜRÜLEBİLİR BAŞARILARIA İMZA ATMAYA DEVAM EDECEĞİZ"

Açıklamada, ödülü teslim alırken yaptığı konuşmaya yer verilen Orakçıoğlu, 19 Mayıs Atatürk'ü Anma Gençlik ve Spor Bayramı'nı kutlayarak şunları kaydetti:

"Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ü ve arkadaşlarını bir kez daha minnetle ve saygıyla anıyoruz. Atamızdan aldığımız ilhamla faaliyet gösterdiğimiz tüm alanlarda sürdürülebilir başarılara imza atmaya devam edeceğiz. D'S damat'ın erkek giyimine her ortamda 'fonksiyonel şıklık' getiren dünyanın lider markalarından birine dönüşmesi, azmimizin güzel bir örneği niteliği taşıyor."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.