İçecek markası Mixou, Türkiye pazarında
Almanya doğumlu Türk girişimciler tarafından Türkiye'de üretilen yenilikçi içecek markası Mixou, ''Tek İçimde İki Tat'' sloganıyla Türkiye pazarına girdi.
Yapılan açıklamaya göre, sürdürülebilir ve yenilikçi bir tat mottosuyla faaliyetlerine başlayan Mixou, Türkiye'nin yeni gazlı içecek lezzeti olmayı hedefliyor. Üretim hattını ve satış noktalarını tamamlayan Mixou'nun Türkiye pazarına girişine dair detayları Mixou kurucu ortakları İsmail Büyülü ve Serkan Kaya paylaştı.
Türk gazlı içecek piyasasına Nisan ayı itibari ile yeni bir Türk markası eklendi. Almanya doğumlu iki genç Türk iş insanı İsmail Büyülü ve Serkan Kaya tarafından kurulan gazlı içecek markası Mixou, Türk tüketicileri yeni bir lezzetle buluşturmak üzere Türkiye pazarına giriş yaptı.
Yapılan araştırmalara göre, Türkiye'deki içecek tüketiminin yüzde 37'sini gazlı içecekler oluşturuyor. Hem Avrupa'da hem de Türkiye'de ilk sıraya alan gazlı içecek dünyasına, yenilikçi tat anlayışı ile Mixou da katıldı. Kaliteli lezzet anlayışı ile fark yaratmak amacıyla üretilen Mixou, marketlerde satışa sunulmaya başladı.
Kola ve portakal aromasını tek bir üründe toplayan Mixou, ''Tek İçimde İki Tat'' mottosu iki farklı lezzeti tek bir üründe sunmayı amaçlıyor. Almanya doğumlu Türk girişimciler tarafından üretilen Mixou'nun üretimi Sakarya şehrindeki üretim tesisinde sağlanıyor.
ANAVATANIMIZDA ÜRETECEK OLMAKTAN GURUR DUYUYORUZ
Mixou markasını Türkiye içecek pazarına getiren Mixou Kurucu Ortağı İsmail Büyülü, "Mixou'nun, çeşitli aromalar ile zenginleştirilen bir gazlı içecek markası olduğunu söyledi.
Hedeflerinin öncelikle Türkiye'de geniş bir tüketici kitlesine ulaşmak olduğunun altını çizen Büyülü şunları söyledi:
"Almanya'da doğup büyüyen iş insanları olarak ülkemize yatırım yapma hayalimizi uzun zamandır sürdürüyorduk. Ortağım Serkan Kaya ile birlikte bu yola çıkarken benimsediğimiz motivasyonumuz öncelikle Türkiye'de geniş tüketici kitlesine ulaşmak oldu. İlerleyen süreçlerde Türkiye pazarına tam anlamıyla girmek istediğimize karar verdik. Gıda ve içecek sektörü her an büyüyen ve sonu gelmeyecek bir sektör. Ancak gözlemlerimize göre, gazlı içecek alanında yenilikçi ve farklı tatlar arayan kişilerin ulaşabilecekleri ürünler oldukça kısıtlı. Tam da bu noktada, ait olduğumuz topraklarda, Türkiye'de yatırım yaparak hem istihdam yaratmak hem de Türk insanını yeni bir tatla tanıştırmak ve buluşturmak üzere Mixou markasını Türkiye pazarına dahil etmek için gerekli çalışmalara başlamıştık. Nisan ayı itibari ile Türkiye pazarına giriş yapmanın gururunu ve mutluluğunu yaşıyoruz.''
"HEDEFİMİZ İÇECEK SEKTÖRÜNE YÖN VEREN LİDER BİR MARKA OLMAK"
Mixou markasının hedefleri doğrultusunda önemli noktalara değinen Mixou Kurucu Ortağı Serkan Kaya ise, "Yenilikçi gazlı içecek markamız Mixou'nun Türkiye pazarında yer aldığını görmek bizi çok motive eden süreç oldu. Hem istihdam yaratma sürecine dahil olmak hem de Türk insanının yeni bir tat ile buluşmasını sağlamak ilerleyen günlerdeki hedeflerimizin de ilk adımını oluşturmamızı sağladı. Hedefimiz ilk olarak Türkiye'de başta olmak üzere tüm dünyada içecek sektörüne yön veren lider marka konumunda olmak. 'Tek İçimde İki Tat' sloganıyla oluşturduğumuz aromalı gazlı içeceklerimiz kalite ve güvenilirlik standartları çerçevesinde üretiliyor. Global hedeflerimiz büyüdükçe Türkiye'deki üretim hacmimizi büyütecek ve markamızı Türkiye'den büyüteceğiz. Mixou markamız içecek sektörüne getirdiğimiz yenilik ve lezzet anlayışının da değişeceğine inanıyoruz.'' dedi.
İlk olarak portakal ve kolanın bir araya gelmesiyle oluşan ilk Mixou ürününe, yakında farklı tariflerle oluşturulan yeni ürünler de eklenecek.