Little Caesars, 2021'i yüzde 45 büyüme ile tamamlayacak

28.12.2021

Little Caesars, 2021 yılını yüzde 45'lik bir büyüme ile tamamlayacağını duyurdu.

Little Caesars Türkiye, 2021'in ilk 8 ayında şube adedi bazında satışlarda toplam yüzde 45 büyüme, web sitesi ve mobil uygulama üzerinden yapılan satışlarda yüzde 49 artış kaydettiğini açıkladı.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Çelebi Gıda A.Ş. ve Little Caesars Türkiye Genel Müdürü Banu Arıduru, pandemi sürecinde atılan tüm adımların ortak amacının toplumsal değer yaratmak ve müşteri memnuniyeti olarak geri dönüşünü sağlayacak işler yapmak olduğunu ifade ederek, "Türkiye yeme-içme kategorisi için ortalama 33 olan Müşteri Tavsiye Skoru (NPS)'nun Little Caesars için 53 olmasının bunun en güzel kanıtı olduğunu belirtti. Arıduru ayrıca, Little Caesars markasının son 14 yıldır Amerika'da "Ödenen paranın karşılığını en iyi veren marka" seçilmesinin başarılı devam eden süreçlerin doğal bir sonucu olduğunu ifade etti.

"2022'DE GIDA TALEBİ ARTIŞLA OLACAK, BÜYÜME SÜRECEK"

2022 yılı bütçe planlama süreçlerinin döviz kurları, enflasyon oranları, gıdaya gelen ve gelmesi öngörülen zamlar, işçilik gibi konular açısından zorlu geçtiğini belirten Arıduru, "2022 sadece planlama açısından değil her açıdan zor bir yıl gibi duruyor; ancak her zaman olduğu gibi duruma adapte olmayı ve kendimizi aşmayı planlıyoruz. Veriler sektörün istikrarlı büyüyeceğini gösteriyor. Birleşmiş Milletler Gıda ve Tarım Örgütü'nün (FAO) verileri de ihtiyacın bu yönde olacağını doğruluyor. FAO'nun verilerine göre gıda talebinin 2050 yılına kadar yüzde 60-100 oranında artması bekleniyor. Dolayısıyla bu talebi karşılayabilmek için pandemide aldığı yaralarını sarmaya devam eden gıda sektörü için 2022 yılı da bu açıdan büyüyerek geçecektir. Biz de 2022 yılının Little Caesars için istikrarlı bir büyüme ile geçmesini planlıyoruz. Hedefimiz en az 15 yeni şube açmak ve LFL bazında da yüzde 47 satış artışı gerçekleştirmek" dedi.

"DİJİTAL YATIRIMLAR DEVAM EDECEK"

Little Caesars operasyonunun çevik yönetim anlayışı ve dijitalleşmenin etkisiyle hız kazandığını söyleyen Arıduru "Araştırmalar tüketicilerin yüzde 77'sinin çevrimiçi alışveriş alışkanlıklarını sürdüreceğini, dijitalleşmeye yönelik yatırımların artarak süreceğini ortaya koyuyor. Dijitalde yeni uygulamalar, projeler ve fikirlerimizle hareketliliğimizi koruyacağız. Bu alanda aldığımız 40'ı aşkın ödüle yenilerini eklemeyi hedefliyoruz. Ayrıca çevik yönetim anlayışının bize çok büyük bir hız ve esneklik kazandırdığını gördük. Dolayısıyla bu anlayışı devam ettirmek hedeflerimizden biri" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.