Tchibo’dan büyüme atağı

03.12.2021

Filtre kahve, kapsül ve espresso kahve kategorilerinde pazar liderliğini koruyan Tchibo, kahve ve mağaza odaklı yatırımlarına 2022'de de devam edecek. Tchibo Türkiye Genel Müdürü Hasan Ulutürk, "Çok kanallı satış yapımız ve kahve odaklı yatırımlarımız ile büyümeye devam edeceğiz" dedi.

Türkiye'deki 16'ncı yılını dolduran Tchibo, 2021 yılını başarılı biçimde geride bırakırken, 2022'ye dönük yeni büyüme planlarına odaklandı. Pazara girdikleri ilk günden bu yana beğenilen bir marka olduklarını ifade eden Tchibo Türkiye Genel Müdürü Hasan Ulutürk; geldikleri noktayı, Türkiye'deki başarı hikayelerini ve gelecek hedeflerini anlattı:

EN GÜÇLÜ NOKTAMIZ ÖZGÜN İŞ MODELİMİZ

"Tchibo olarak kahve en önemli uzmanlık alanımız. Bu uzmanlığımızın yanı sıra bizi sektörde farklılaştıran en belirgin özellik, her hafta belli bir tema çerçevesinde tamamen yenilenen ürün gamımız. Müşterilerimiz, bir hafta sonra girdiği aynı Tchibo mağazasında aslında tamamen yenilenmiş bir ürün gamı ve bambaşka bir temayla buluşuyor. Bizi güçlü kılan unsurların başında müşterimize yaşattığımız farklı ve kaliteli deneyim geliyor. Büyük şehirler başta olmak üzere 11 ilde, yaklaşık 50 mağazamızla müşterilerimize ulaşıyoruz. Online satış kanalımızı etkin olarak kullanıyoruz. Çoklu satış kanalı stratejimiz ile müşterimizin olduğu her yerde bulunmaya çalışıyoruz. İş süreçlerimizin tümünde çok dinamik hareket ediyoruz ve hızlı aksiyon alabiliyoruz. Aslında bu özellikler Tchibo DNA'sının vazgeçilmez parçaları. Gerek yönetim gerekse pazarlama stratejilerimizi hızlı bir şekilde yeni ihtiyaçlara ve koşullara göre uyarlayabiliyoruz. Tüm bunlar da hem sevilen bir marka olmayı hem de rakamsal başarıyı getiriyor. Bağımsız araştırma şirketi raporlarına göre filtre kahve, espresso ve kapsül kahve kategorilerinde pazar liderliğimizi sürdürmemiz de bunun bir göstergesi.

YENİ YATIRIMLARLA BÜYÜMEYE DEVAM

Kahve tutkumuzu daha fazla kahve severle paylaşmak için hız kesmeden yatırımlarımıza devam ediyoruz. Son dönemde İstanbul'da üç yeni mağazamızı açtık, kendi web sayfamızdaki satışlarımızı pandemi döneminde ikiye katladık. Çoklu kanal stratejimiz kapsamında satış kanallarımızı sürekli genişletiyoruz. Metro, CarrefourSA, Çağdaş, Onur, Mopaş gibi ulusal ve yerel market zincirlerinde; gerekse Gittigidiyor, Hepsiburada, Trendyol, Çiçeksepeti gibi online kanallarda geniş portföyümüzle bulunuyoruz. Aynı zamanda iş ortaklıklarımızı zenginleştirerek ve genişleterek büyümemizi sürdürüyoruz. Petrol Ofisi, Media Markt gibi farklı sektörlerde alanının iyisi markalar ile iş birliklerimiz var. Şu anda 300'e yakın Petrol Ofisi benzin istasyonunda yer alıyoruz. İşbirliğimiz bulunan Media Markt'larda bu yıl içinde daha fazla ürün sergilemeye başladık. Kısacası müşterimizin yönünü çevirdiği her noktada bulunur olmayı hedefliyoruz. Müşterimizden gelen talepleri de gözeterek ürün gamımızı genişletmeye devam ediyoruz. Yeniliklerimizden biri de vegan içerikli atıştırmalık barımız Tchibo Coffee Break oldu. Çok güzel geri dönüşler aldığımız Tchibo Coffee Break, aynı zamanda değişen koşullara hızla adapte olan perakendecilik anlayışımızı da ortaya koyuyor. Büyüme planlarımızın odağında mağaza ve kahve yatırımlarımız olacak. Çoklu kanal büyüme stratejimizi 2022 yılında da sürdüreceğiz. Müşterimizin yönünü çevirdiği her noktada olmaya, müşterilerimizle buluştuğumuz yeni kanallarımızın sayısını artırmaya devam edeceğiz. Dinamik ve yenilikçi iş modelimizle satış kanallarımızı ve yeni iş birliklerimizi genişleteceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.