Teknosa'ya müşteri memnuniyeti alanında ödül

24.06.2021
Türkiye teknoloji perakendeciliğinin önemli oyuncularından Teknosa, Türkiye'nin müşteri memnuniyetini ölçen platformu Şikayetvar tarafından düzenlenen A.C.E Awards’ta teknoloji mağaza zinciri kategorisinde Elmas ödüle layık görülerek “Sektörde Tüketicisine Mükemmel Müşteri Deneyimi Yaşatan Marka” seçildi.

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, bu yıl 6'ncısı yapılan Şikayetvar A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) kapsamında ödül kazandı. 48 kategoride müşteri deneyimini en iyi yaşatan markaların ödüllendirildiği törende, teknoloji mağaza zinciri kategorisindeki Elmas ödülü Teknosa kucakladı.

Teknosa, şikayet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından uygulanan yıllık 1 milyon 200 bin anket temel alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi'nin sonuçlarına göre, "Sektörde Tüketicisine Mükemmel Müşteri Deneyimi Yaşatan Marka" seçildi.

Müşterilerine kesintisiz bir biçimde çoklu kanal deneyimi sunmak için yatırımlarını sürdüren Teknosa'nın ödülünü, şirket adına Müşteri Hizmetleri ekibi yöneticileri aldı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.