Vita'nın hedefi 3 yıl içinde 75 ülkeye ihracat
Bitkisel yağ sektöründe hizmet veren Vita, gelecek dönem büyüme hedeflerini paylaştı.
70 yılı aşkın geçmişinin verdiği tecrübe ile Vita, 2020 yılında elde ettiği yüzde 55'lik büyüme sonrası gelecek hedeflerini açıkladı. Şirket, yeni ürün ve ürün gruplarıyla birlikte Türkiye pazar payını artırarak, 3 yılda 3 kat büyüyecek.
İHRACAT PAZARLARINI GENİŞLETECEK
Tekirdağ Çorlu fabrikasında yıllık 50 bin tonluk üretim kapasitesiyle Türkiye'yi Vita ürünleri ile buluşturan şirket; Ortadoğu ve Körfez ülkeleri başta olmak üzere dünyanın birçok ülkesine gerçekleştirdiği ihracatı da artırarak, yeni pazarlara açılacak. Şirketin hedeflediği yeni pazarlar arasında Afrika ve Güney Amerika ülkeleri yer alıyor.
CİROMUZUN YÜZDE 3'ÜNÜ AR-GE'YE AYIRIYORUZ
Büyüme hedefleriyle ilgili açıklamada bulunan Aymar Genel Müdürü Nihat Özyurt, "Köklü geçmişimizle Türkiye'nin ve dünyanın birçok ülkesinde mutfaklara giriyoruz. Vita lezzet efsanesini Türk tüketicileriyle buluşturmak için yoğun gayret gösteriyor, her geçen gün daha fazla damağa ve mutfağa hitap etmek için yeni ürünler geliştiriyoruz. En sağlıklı ürünler geliştirmek için her yıl ciromuzun yüzde 3'ünü Ar-Ge'ye yatırıyoruz" dedi.
Tüm yatırımların odağında Vita'nın 3 yılda 3 kat büyüyeceğini ve ihracatta 75 ülkeye ulaşacağını kaydeden Nihat Özyurt, "Ürünlerimizin geleneksel lezzeti ve sektörde birçok ilki gerçekleştirmemizle birlikte büyüme hedeflerimizde bu denli iddialı olabiliyoruz. Bugün piyasada Aymar ve Vita markalarımızla ayçiçek, kanola, mısırözü, zeytinyağı, margarin, baklavalık ve kızartmalık yağ gibi birçok farklı ürünlerimizle yer alıyoruz. Ürünlerimizin hiçbiri trans yağ, su ya da katkı maddesi içermiyor, ürünlerimizi sadece yüzde 100 bitkisel yağlardan doğal yollarla üretiyoruz.
Bu özellikleri sayesinde Vita lezzet efsanesi, 70 yılı aşkın süredir mutfaklarımızın baş tacı olmaya devam ediyor. Vita deyince insanların akıllarına çocukluğumuzdaki sofraların lezzetli yemekleri geliyor. Yıllar sonra da bu sofraları hatırlatmak ve bizden sonraki nesillerin de aynı lezzetleri yaşaması için yatırımlarımızı sürdürerek, Vita lezzetini Türk ve dünya mutfaklarıyla buluşturmaya devam edeceğiz" dedi.