Tepe Home teknolojiye ağırlık verecek

18.12.2020

Tepe Home Genel Müdürü Levent Çapan, 2020 yılını yüzde 22 ciro artışıyla kapatacaklarını, 2021'de ise teknoloji yatırımlarına devam edeceklerini bildirdi.

2020 yılına dair değerlendirmelerde de bulunan Levent Çapan, 2020'nin, yeni mağazalar açıp, teknolojik yatırımları da hızlandırdıkları bir yıl olduğunu söyledi.

Pandemi nedeniyle tüketicinin internet alışverişine yönlenmesiyle online hizmet anlayışımızı geliştirdiklerini dile getiren Çapan, "Yaptığımız teknoloji odaklı yatırımların ciromuza oldukça olumlu bir etkisi oldu. diye konuştu.

Çapan, şirketin 2021 planları hakkında da bilgilere vererek şunları kaydetti:

"2021 yılında da önceliklerimizden biri; şirket genelinde hayata geçireceğimiz dijital dönüşüme yönelik planlarımızı uygulamaya devam etmek olacak. Online mağazamızda alışveriş deneyimini daha iyiye taşımak için yatırımlarımızı yönlendirmeyi ve sunduğumuz ürün çeşitliliğimizi artırmak amacıyla yeni tedarikçilerle iş birlikleri yapmak üzerine çalışmalarımızı hızlandırarak sürdüreceğiz. Ayrıca, güçlü olduğumuz perakende mağazacılık alanında yeni satış noktaları açmaya devam edeceğiz. Tüm bunlara ek olarak, Yurtiçi ve yurt dışı projelerde yeni iş birlikleri kurarak toplu satış alanında da büyümeye ve gelişmeye devam edeceğimiz bir yıl planlıyoruz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.