Honda'nın Türkiye'deki motosiklet satışı 500 bine ulaştı

13.12.2022
Honda, 1992 yılından beri faaliyet gösterdiği Türkiye'de 500 bininci motosiklet satışını gerçekleştirdiğini duyurdu.

Honda, 30 yıldır faaliyet gösterdiği Türkiye'de 500 bininci motosiklet satışını gerçekleştirdi.

Honda'dan yapılan açıklamaya göre, Türkiye pazarının ve Türk müşterisinin beklentilerine göre ürün gamını geliştiren, bugün itibarıyla 20 modeliyle pazarda 7 yıldır liderliğini koruyan Honda, 2022'yi de lider olarak kapatmaya hazırlanıyor.

Açıklamada görüşlerine yer verilen Honda Türkiye Motosikletten Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Çetin Kardeş, Honda motosiklet sahibi her kullanıcının markayla güçlü bir bağı olduğunu belirterek satış oranlarındaki başarı sayesinde Türkiye'de satılan her 4 motosikletten birinin Honda olduğunu aktardı.

Müşteri memnuniyeti oranlarının da en az pazar liderliği kadar önemli olduğunu vurgulayan Kardeş, şunları kaydetti:

'Honda, sadece tasarımlarıyla değil, güvenlik ve teknoloji donanımlarıyla da rekabette fark yaratıyor. Bu da doğal olarak motosikletseverler tarafından tercih edilen marka olmamızı sağlıyor. Geniş bayi ağımız ve yetkin satış sonrası hizmetlerimizle 1992 yılından beri hep ilk günkü heyecanımızla yola devam ettik. Bundan sonra da yeni modellerimizle bu heyecanı sürdüreceğiz. Bizi bu rekor satış adedine ulaştıran tüm tüketicilerimize ve paydaşlarımıza teşekkür ederiz.'

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.