Nissan, yeni X-Trail'i Japonya'da satışa çıkardı

21.07.2022
Nissan, ikonik SUV'u olan yeni X-Trail'i bugün Japonya'da satışa çıkardı.

Nissan bugün Japonya'da satışları 25 Temmuz'da başlayacak yepyeni X-Trail'i piyasaya sürdüğünü duyurdu.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, ilk kez 2000 yılında piyasaya çıkan X-Trail, en çok satan SUV olmaya devam etti ve Nissan'ın ikonik modellerinden biri oldu. En yeni ileri teknolojilere, güçlü performansa ve yalnızca gerçek bir SUV'un sunduğu bir ekipman seviyesinde vücut bulan Nissan X-Trail yıllar içinde gelişmeye devam etti.

Dördüncü nesil X-Trail, kaliteye daha da fazla odaklanarak birinci neslinde yer alan "sağlam dişli" konseptini koruyor. İkinci nesil e-POWER elektrikli güç aktarma sistemi ve e-4ORCE elektrikle çalışan dört tekerlekten çekiş kontrol teknolojisi, sınıfında çıtasını yükseltiyor. Gelenek ve yeniliği birleştiren otantik bir SUV olan yepyeni X-Trail, günlük kullanımdan heyecan verici açık hava maceralarına kadar çok çeşitli senaryolarda öne çıkıyor.

Nissan'ın operasyon direktörü Ashwani Gupta "Nissan Ambition 2030'da duyurulduğu gibi, Nissan, ürünlerimiz ve hizmetlerimiz aracılığıyla daha temiz, daha güvenli ve daha kapsayıcı bir dünyaya doğru ilerlemeyi hedefliyor. Bunu akılda tutarak, Japonya pazarı için X-Trail'in e-4ORCE ile bir seçenek olan özel bir e-POWER modeli haline gelmesiyle büyük modellerimizi de elektriklendiriyoruz. Yeni X-Trail, elektrifikasyonumuza öncülük etmede önemli bir rol oynayacak." dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.