Hyundai, elektrikli araç satışında zirveye oynuyor

25.03.2022
Hyundai, yılın ilk iki ayında 74.661 adet elektrikli otomobil satarak yüzde 28 büyüme gösterdi.

Hyundai, yılın ilk iki ayında 74 bin 661 adet araç satarak, satışlarda şubat 2021'e göre yüzde 102'lik artış gösterdi.

Hyundai açıklamasına göre, şirket, 2045 yılına kadar tam karbon nötrlüğü elde etmeye bir adım daha yaklaştı. Hyundai, sıfır emisyonlu araçlarının satışlarında da zirveye oynamaya başladı.

Her geçen gün giderek artan elektrikli otomobil taleplerine en hızlı şekilde cevap veren Hyundai, 2022'nin ilk iki ayında 74 bin 661 adet araç satarak Şubat 2021'e göre yüzde 102'lik bir artış kaydetti.

Özellikle KONA Elektrik ve IONIQ 5 ile dikkatleri üzerine çeken Hyundai, güçlü ve büyüyen model portföyüne hibrit versiyonları da ekledi.

Hyundai, 2021'in aynı dönemine kıyasla yüzde 28,8'lik bir artış göstererek pazar payını da yüzde 4,6 seviyesine çıkardı. Şirket, bir önceki yılın aynı dönemine göre kendi satış performansını geçmekle kalmadı, aynı zamanda sektör trendinden daha iyi bir performans sergiledi.

Yılın ilk iki ayında Avrupa'da en popüler Hyundai modeli ise satışların yüzde 29,3'ünü oluşturan Tucson oldu. Satışların yüzde 21,4'ünü Kona ve geri kalan yüzde 11,1'ini de i20 modeliyle gerçekleştirdi.

Şu anda Hyundai'nin Avrupa'daki amiral gemisi olan BEV modeller ise satışların yüzde 10,3'ünü oluşturuyor.

Hyundai, Türkiye'de de elektrikli modellerinin satışına hibrit ve tamamen elektrikli KONA ile devam ederken çok yakın bir gelecekte IONIQ 5 modelini de mevcut ürün gamına ekleyecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.