Ülker'den ilk çeyrekte 19,6 milyar lira ciro

29.05.2024
Ülker, 2024'ün ilk çeyreğinde 19,6 milyar lira ciroya ulaşırken, Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payının yüzde 68,5, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payının ise yüzde 31,5 olduğunu duyurdu.

Ülker, 2024'ün ilk çeyreğine ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı. Buna göre şirket, Türkiye ve yurt dışı operasyonları büyümeye devam etti.

Ülkerden yapılan açıklamaya göre, şirket bu yılın ilk çeyreğinde 19,6 milyar lira ciroya ulaştı. Aynı dönemde şirketin Türkiye operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 68,5, ihracat ve yurt dışı operasyonlarının ciro içindeki payı yüzde 31,5 oldu.

Şirket, Türkiye ekonomisine istihdamıyla, üretimiyle, ihracatıyla katkı sağlamaya devam ediyor. Üretim, tedarik ve lojistik altyapısını sürekli geliştiren, AR-GE, inovasyon, dijitalleşme ve sürdürülebilirlik alanlarına yatırımlarına devam eden şirketin başarıları büyüme rakamlarına da olumlu yansıyor.

"İsrafsız şirket kültürümüzle sürdürülebilirlik çalışmalarımıza devam ediyoruz"

Açıklamada görüşlerine yer verilen Ülker CEO'su Mete Buyurgan, Ülker'in Türkiye'de sektörünün liderliğini, Suudi Arabistan ve Mısır'da bisküvi pazarında liderliğini, Kazakistan ve Orta Asya ülkelerinde ise güçlü büyümesini sürdürdüğünü vurguladı.

Buyurgan, Türkiye'nin, McVitie's, Godiva, Jaffa Cakes, Flipz, Tartlets, BN, Gold Billlions gibi global markaların üretim üssü konumunu korurken, ürünlerinin dünyanın dört bir yanında "Made in Türkiye" etiketiyle tüketicilerle buluştuğunun altını çizdi.

Türkiye'yi daha da güçlü bir üretim ve ihracat merkezi haline getirme hedefleriyle global rekabette güç kazanma, bulundukları pazarlardaki konumlarını ve liderliklerini sürdürme yolunda istikrarlı bir şekilde ilerlediklerine dikkati çeken Buyurgan, şunları kaydetti:

"İsrafsız şirket kültürümüzle sürdürülebilirlik çalışmalarımıza devam ediyoruz. İnovasyonu ürün yelpazemizi geliştirmenin yanı sıra dijitalleşmeden, ürün tedarikine, dağıtım ağımızın daha da güçlendirilmesine kadar birçok noktada kullanıyoruz. Türkiye'de 9, yurt dışında 4 fabrikadaki üretim gücümüzle 2024'ün geri kalan aylarında da güçlü performansımızı devam ettirerek ekonomiye, çalışanlarımıza, tüketicilerimize ve tüm paydaşlarımıza katkı sağlamayı sürdüreceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.