Bizim Toptan’dan 32,2 milyar TL ciro
Bizim Toptan, 2023 yıl sonu verilerini açıkladı. Buna göre şirketin 2023 yılı konsolide cirosu 32,2 milyar TL, net karı ise 74,8 milyon TL olarak gerçekleşti. Öte yandan 2,4 milyonun üzerinde tekil müşteriye hizmet veren Bizim Toptan, büyümesini sürdürdü.
Bizim Toptan, yıl boyunca 5 yeni mağaza açılışıyla yurt genelinde toplam 182 mağazaya ulaştı. Geleneksel esnafı modern markete dönüştürerek esnafı destekleyen bayilik iş modeline sahip SEÇ Market mağazalarının sayısı ise toplam 2 bin 747'ye yükseldi. Bizim Toptan; SEÇ Market ile perakende kanalında büyürken, Ev Dışı Tüketim (EDT) kanalındaki gücünü de Yıldız Holding şirketlerinden g2m'yi devralarak genişletti. g2m'nin 40 yılı geçen sektör tecrübesi, güçlü özel markalı ürün portföyü, geniş satış ve distribütörlük ağı ile beraber Bizim Toptan, EDT sektöründe açık ara lider konumuna ulaştı.
"Hem EDT hem de perakendede daha çok müşteriye ulaşmak için ağımızı genişletmeyi sürdüreceğiz"
Açıklamada görüşlerine yer verilen Bizim Toptan CEO'su Hüseyin Balcı, 2023 yılının yatırım odaklı büyüdükleri bir yıl olduğunun altını çizdi.
2023'ün, çeşitli zorlukların pazarı etkilediği bir yıl olduğunu, buna rağmen büyüme ve mağaza ağını genişletmeyi sürdürdüklerini vurgulayan Balçı şöyle devam etti:
"Gerek mağaza sayısı gerekse de satış ve SEÇ Market'te büyüme hedeflerimizi gerçekleştirirken, 2,4 milyonun üzerinde aktif müşteriye hizmet verdik. Yıl içinde g2m şirketini devralarak EDT stratejimiz için çok önemli bir gelişmeyi tamamladık. Müşterilerimize daha iyi bir alışveriş deneyimi yaşatmak amacıyla dijital altyapımızda sürekli geliştirmeler yapıyoruz. Yıl boyunca çeşitli indirim ve kampanyalarla ülke ekonomisine ve müşterilerimizin bütçesine önemli katkılar sağladık. Hem EDT hem de perakendede daha çok müşteriye ulaşmak için yatırımlarımızı sürdürerek kaliteli ürün ve hizmetlerimizi en uygun fiyatlarla ülkemizin dört bir köşesine ulaştırmaya devam edeceğiz."