Durak Tekstil yenilikçi çözümlerini Texprocess 2024’te sergileyecek

04.03.2024
Durak Tekstil, 23-26 Nisan tarihleri arasında Frankfurt’ta düzenlenecek tekstil işleme ve esnek malzemeler fuarı Texprocess 2024’te geniş ürün gamı ve yenilikçi çözümleriyle yer alacağını duyurdu.

Hazır giyimden yatak endüstrisine, otomotivden denizcilik tekstillerine kadar onlarca farklı uygulama için dikiş ve nakış iplikleriyle küresel pazarda gücünü artıran Durak Tekstil, Texprocess 2024 fuarında bu iddiasını ortaya koyacak.

Şirketten yapılan açıklamaya göre, endüstriyel dikiş ve nakış iplikleri üreticisi Durak Tekstil, 23-26 Nisan tarihleri arasında Frankfurt'ta düzenlenecek tekstil işleme ve esnek malzemeler fuarı Texprocess 2024'te geniş ürün gamı ve yenilikçi çözümleriyle yer alacak. Yüksek performanslı, dayanıklı, farklı endüstrilere uygun özelliklerde ve yüzlerce renge sahip iplikleriyle dikkat çeken firma, son dönemde AR-GE ile geliştirdiği çözümleriyle de küresel pazara seslenecek.

Texprocess 2024 fuarında Salon 8.0'daki G42 numaralı Durak Tekstil standında ziyaretçiler bir yandan dikiş ve nakış uygulamaları için ilham verici ürünleri yakından görebilecek, diğer yandan firma yetkilileri ile teknik ve pazar iş birlikleri konusunda verimli görüşmeler gerçekleştirebilecek. Durak Tekstil standında sergilenecek iplikler arasında şunlar yer alıyor: Yüksek mukavemetli Duma – Duraless ve Durabobbins iplikleri, Durak SilverPro iletken iplik, Durak Redolent kokulu iplik, yanmaya dirençli Fire Safe Aramid ipliği, kesilme direnci yüksek Cut Safe iplik, UV – WR – AS – ASK ve OS iplikler, karanlıkta parlayan nakış ipliği Milky Way, yansıtma özelliğine sahip Reflective iplik, CFR iplikler, geçici dikişlerde kullanılan suda eriyen iplik, sürdürülebilir Eco iplik grubu, liyosel elyafından üretilen Lyosense ve Lyostitch iplikleri, organik pamuktan üretilen Duracotton Bio.

Durak Tekstil iplikleri üreticilere daha fazlasını sunuyor

Açıklamada görüşlerine yer verilen Durak Tekstil Yönetim Kurulu Üyesi ve Pazarlama Direktörü Yiğit Durak, Durak Tekstil'in küresel pazara dönük büyüme hedeflerini stratejik olarak belirlediğini ve bu konuda önemli adımların atıldığını belirterek, Texprocess 2024 fuarında marka algısını güçlendirmeye odaklanacaklarını dile getirdi.

Durak; "Küresel pazarın önemli oyuncularının katıldığı veya ziyaret ettiği bir fuar olarak Texprocess bizler için önemli bir platform. Üretim ve servis gücümüzün yanı sıra, güvenilir bir partner ve marka olduğumuzu da fuar boyunca buluşacağımız sektör profesyonellerine gösterme fırsatı yakalayacağız. Teknik tekstiller fuarı Techtextil ile eşzamanlı olarak aynı alanda düzenlenen Texprocess 2024'te rengarenk dikiş ve nakış ipliklerimizin ne kadar zengin bir kullanım alanına sahip olduğunu görmek, ziyaretçilerimize ilham verecektir. İpliklerimiz standart dikiş ve nakış işleriyle tekstil ve konfeksiyon alanlarının yanı sıra, yatak endüstrisine, yat ve denizcilik sektörüne, otomotivden ayakkabı ve iş güvenliğine kadar birçok farklı alana hitap ediyor. Geniş ve gelişmiş ürün portföyümüzle bir kez daha Texprocess'te yer almak için bütün hazırlıklarımızı hız kesmeden sürdürüyoruz" dedi.

Avrupa ve Amerika pazarlarında tekstil ve bağlantılı endüstrilerde tekrar bir canlanma olduğuna dikkat çeken Durak, önümüzdeki dönemde bu bölgelerin tedarik sorunu olmayan ve yüksek kaliteli malzemelere ihtiyaç duyacağını belirtti.

Doğu ve Orta Avrupa bölgeleri başta olmak üzere Kuzey Amerika'da pazara daha derinlemesine ve daha kapsamlı erişim için yeniden yapılanma sürecinde olduklarını açıklayan Durak sözlerini şöyle sürdürdü;

"Küresel ve yerel pazarlar arasındaki tedarik zincirinin ne kadar önemli olduğunun anlaşıldığı bir döneme girdik. Bu nedenle üreticiler en iyi malzemeyi en iyi tedarik koşullarında elde etmek istiyorlar. Güvene dayalı bu yeni süreçte Durak Tekstil olarak yer aldığımız her pazarda kendimizi üreticilerin güvenilir partneri olarak konumlandırıyoruz. Onların ihtiyaçlarına ve taleplerine en uygun ürünlerimizi mümkün olan en iyi termin sürelerinde sunuyoruz. Ayrıca tüketicilerin daha sürdürülebilir ürün talebini karşılayan geri dönüştürülmüş ve doğal elyaftan ipliklerimiz de büyük ilgi görüyor. Sürdürülebilir iplikler ve teknik uygulamalar için özel ipliklerimizle pazarda kendimizi farklılaştırıyoruz. Üreticilerin yarın vizyonlarını anlıyor ve paylaşıyoruz."

2024 yılında ciro artışının ana bölümü ihracattan sağlanacak

Yiğit Durak, son yıllarda Durak Tekstil'in hem yerel hem de küresel pazardaki büyümesini markanın kendini teknoloji, sanat ve sürdürülebilirlik ayaklarında farklılaştırması ve bu çerçevede üretim ve satış süreçlerini organize etmesiyle sağladığının altını çizdi. Pandemi ve kriz dönemlerinde bile sürekli büyüme elde ettiklerini belirten Durak, bunun hem pazar çeşitlenmesi hem de ürün gamının genişlemesi ile bağlantılı olduğunu kaydetti.

2024 yılında cirolarını dolar bazında %30 artırmayı hedeflediklerini dile getiren Durak, bu artışta 77 ülkeye gerçekleştirdikleri ihracatın ana bölümü oluşturacağını kaydetti. "Dış pazarlarda büyümeye yönelik stratejimiz, elde ettiğimiz Turquality desteğinin de katkısıyla daha güçlü ve daha kapsamlı hale geldi" diyen Durak, bu yıl ciro artışında ihracatın etkisinin %80-90 olacağını sözlerine ekledi.

Texprocess ve Techtextil ziyaretçileri Salon 8.0'da G42 numaralı stantta Durak Tekstil'in kapsamlı çözümlerinin yanı sıra, firmanın uzman isimleriyle bir araya gelerek yeni iş birliklerini geliştirme fırsatı yakalayabilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.