Mayo sektörü pandemi öncesi dönemi aştı
Deniz turizminin canlanması mayo, bikini, şort satışlarını da patlattı. Sektörde faaliyet gösteren firmaların gerek perakende mağaza, gerekse e-ticaret satışları daha şimdiden pandemi öncesi dönemi geçti.
2019 yılında sektöre giren Louren Yönetim Kurulu Başkanı Çağlar Solmaz, "Sektörde hem kumaş ve kalıp kalitesi hem stil sahibi model ve renklere sahip yeterli bir mayo markası yok. Louren sektördeki boşluğu rafine bir zevk ve elegan bir stil ile tamamlamak üzere yola çıktı. Yıllık 150 bin adet üretimimiz var. Kadın ve erkek 'beach wear', kadın ve erkek iç giyim, ev ve uyku giyim, çocuk mayo, bikini, deniz şortu, çorap ürünleri ile plaj ve ev giyim modasının tercih edilen markasıyız. Plaj havlusu, kaftan-gömlek, çanta gibi tamamlayıcı ürünlerimizle de plaj modasına yön verir konumdayız" diye konuştu.
Bayilik ve satış noktalarının sayısı artıyor
Bu yıl piyasaya 300 farklı model çıkardıklarını söyleyen Solmaz, ürünlerinin en ayırt edici özelliğinin kalıpları olduğunu vurgulayarak şöyle devam etti:
"Kadın ve erkek 'beach wear', kadın ve erkek iç giyim, ev ve uyku giyim ürünlerine ciddi talep olduğunu dile getiren Solmaz, "Bu sene yapılan anlaşmalar ve gerçekleşen üretim hacmi ile yılsonu yurt içi ciro beklentimiz yaklaşık 50 milyon TL. Satışlarımızın yüzde 20'lik kısmını ihraç ediyoruz. ABD, İtalya, İngiltere, Rusya, Katar, Mısır, Romanya, Kazakistan ve Kıbrıs gibi birçok ülkeye sevkiyatımız devam ediyor. Bu yıl ise yeni pazar olarak Orta Doğu ülkelerine ihracat hedefliyoruz"