"Salgında, kurumsal yönetimin önemi daha iyi anlaşıldı"

18.10.2021

Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği (TKYD) Başkanı Tamer Saka, salgın sürecinde kurumsal yönetimin öneminin daha iyi anlaşıldığını söyledi.

TKYD Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Tamer Saka, "Küresel salgın, doğal afet ve ekonomik belirsizliklerin giderek arttığı günümüz dünyasında rekabetçiliği korumanın ve gelecekte de var olabilmenin yolu başarılı bir kurumsal yönetim yapısı oluşturmaktan geçiyor" dedi.

Bünyesine 7 şirket daha katılan TKYD'nin kurumsal üye sayısı 70'e yükseldi. Dernekten yapılan açıklamada görüşlerine yer verilen TKYD Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Tamer Saka, şunları kaydetti:

"Risk ve kriz yönetimi; yeşil dönüşüm, dijitalleşme, ekonomik belirsizlikler, iklim değişikliği odağında kurumların ajandasında yer alan bir konuydu. Ancak bu durumun bir belirsizlik olmakta çıkıp hayatımızın, iş yapış şekillerimizin merkezine yerleşmesi Covid-19 ile birlikte oldu. Bu konudaki farkındalık ciddi ölçüde arttı. OECD'nin Covid-19'un sermaye piyasalarındaki etkilerini değerlendirdiği raporunda da pandemi sonrası toparlanmaya giden yolda kurumsal yönetimin önemine dikkat çekiliyor. Biz de kurumlarımızda bu farkındalığın arttığını gözlemliyoruz. Son dönemde aramıza katılan kurumsal üye sayısındaki hızlı artış da buna işaret ediyor. Bu doğrultuda aramıza yeni katılan üyelerimize hoş geldiniz diyerek teşekkür ediyorum. Kurumsal yönetimin gelişimine, kurumsal ve bireysel üyelerimizle birlikte katkı sunmaya devam edeceğiz."

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.