YASED'de yeniden Ayşem Sargın dönemi

26.09.2021

Salgın süreci nedeniyle 39. ve 40'ıncı genel kurulunu bir arada gerçekleştiren Uluslararası Yatırımcılar Derneği (YASED), başkanlığına ikinci kez Ayşem Sargın seçildi.

YASED açıklamasına göre, gerçekleştirilen seçimlerin ardından Ayşem Sargın'ın başkanlığında YASED'in yeni yönetim kurulu şu isimlerden oluştu:

"Aykut Ferah (Sicpa), Cengiz Eroldu (Tofaş), Daniel Korıoth (Bosch), Douglas Gerald Parks (Dowaksa), Ece Aksel (Fritolay), Engin Aksoy (Vodafone), Dr. Hüseyin Gelis (Siemens), Lars Hoffmann (DFDS Denizcilik), Levent Özbilgin (Microsoft), Mustafa Seçkin (Unilever), Osman Okyay (Kale Pratt&Whitney), Rami Atikoğlu (BASF), Selim Giray (Glaxosmithkline), Selim Güven (Acwa), Sinan Şahinbaş (QNB Finansbank), Tolga Gürkan (Allianz Sigorta), Uğur Z. Candan (SAP), Yasser Abdul Malak (Nestle), Zaur Gahramanov (Socar)."

Yönetim kurulu yedek üyeleri ise şunlar oldu:

"İhsan Erbil Bayçöl (Enerjisa), Mete Konuralp (Tesa Bant), Kutay Kartallıoğlu (Carrefoursa), A. Kerem Çakır (Borçelik), Antoine Aoun (Oyak Renault), Cinzia Farise (Türk Prysmian), Yavuz Ölken (Axa Sigorta), Sinem Türüng (Metro Grossmarket), Burak Kılıç (UPS Hızlı Kargo), Maryame Mejdi Ep. Lahssini (Meridiam Altyapı Danışmanlık Hizmetleri), Karine Labaky (Sanofi Pasteur Aşı).

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.